PB og træt af at være tyk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg har en evig diskussion med mig selv, efter 3 graviditeter ser min krop altså ikke ret pæn ud og ydermere efter et rygestop er der kommet flere kg på

Vi er i fuld gang med at se om vi kan lave en nr. 4. men samtidig higer det os i mig efter at komme til at træne igen (Ja, tre bærn li i rap),

Hvad havde i gjort, meldt jer ind i fitness i gang også ta det en måned af gangen indtil (forhåbentlig snart) en positiv test?

Andet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2014

Sahara82

Anonym skriver:

Jeg har en evig diskussion med mig selv, efter 3 graviditeter ser min krop altså ikke ret pæn ud og ydermere efter et rygestop er der kommet flere kg på

Vi er i fuld gang med at se om vi kan lave en nr. 4. men samtidig higer det os i mig efter at komme til at træne igen (Ja, tre bærn li i rap),

Hvad havde i gjort, meldt jer ind i fitness i gang også ta det en måned af gangen indtil (forhåbentlig snart) en positiv test?

Andet??

Jeg havde helt klart meldt mig ind i et fitnesscenter. Det skader da ihvertfald ikke. Så har du også mulighed for at undgå at tage så meget på under graviditeten og samtidig være i god form til fødslen..

Anmeld

15. juni 2014

Chellie

Du må jo gerne træne selvom du er gravid, så der er da ingen grund til at vente - måske kan det endda gøre det lidt lettere at blive gravid igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.