Andreas 8 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
6 svar
5 synes godt om
15. juni 2014

Sabone

Så blev vores basse også 8 måneder!!  

Han bliver virkelig stor efterhånden og vi har svært ved at følge med Han kryber, næsten kravler, kan sidde selv og rejser sig op ad alt og vil rigtig gerne øve sig i at gå  

Altid glad og godt tilfreds! Og han laver de mest fantastiske ansigtsudtryk og er begyndt at abe efter, hvis vi gør noget  

Lige nu kæmper vi lidt med nattesøvnen.  I dag vågnede han allerede kl. 4 :/ Men nu prøver vi at flytte ham på eget værelse og ser, om det kan hjælpe på det Det er lidt et stort spring for mig, men tror tiden er til det  

Vi har fået styr på dagplejepladsen og han starter d. 1. august. Det glæder jeg mig så heller ikke så meget til, med det hører jo med  

Nu kommer der "lidt" billeder  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2014

liten-mamma

Sabone skriver:

Så blev vores basse også 8 måneder!!  

Han bliver virkelig stor efterhånden og vi har svært ved at følge med Han kryber, næsten kravler, kan sidde selv og rejser sig op ad alt og vil rigtig gerne øve sig i at gå  

Altid glad og godt tilfreds! Og han laver de mest fantastiske ansigtsudtryk og er begyndt at abe efter, hvis vi gør noget  

Lige nu kæmper vi lidt med nattesøvnen.  I dag vågnede han allerede kl. 4 :/ Men nu prøver vi at flytte ham på eget værelse og ser, om det kan hjælpe på det Det er lidt et stort spring for mig, men tror tiden er til det  

Vi har fået styr på dagplejepladsen og han starter d. 1. august. Det glæder jeg mig så heller ikke så meget til, med det hører jo med  

Nu kommer der "lidt" billeder  

Han er bare så p*sse dejlig altså!!!!

Anmeld

15. juni 2014

Sabone

liten-mamma skriver:

Han er bare så p*sse dejlig altså!!!!

Hehe. Hvor er du sød! 

Tak

Anmeld

15. juni 2014

*Mor Til Albert*

EJ! Hvor er han skøn.

Anmeld

15. juni 2014

Sabone

*Heidi* skriver:

EJ! Hvor er han skøn.

Taak  

Han er nemlig bare for dejlig

Anmeld

15. juni 2014

*Mor Til Albert*

Sabone skriver:

Taak  

Han er nemlig bare for dejlig

Især billedet, hvor han sidder og spiser med pegefingeren i munden og den anden hånd på bordet. Hans udtryk siger bare "Hvaså tøser"

Anmeld

15. juni 2014

Sabone

*Heidi* skriver:

Især billedet, hvor han sidder og spiser med pegefingeren i munden og den anden hånd på bordet. Hans udtryk siger bare "Hvaså tøser"

Haha. Ja, der er mad over alt, når han går amok  

Men det er bare rigtig hyggeligt! Glæd dig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.