Hvor meget.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

liten-mamma skriver:

Vi var omkring 25 mennesker og vi brugte ca. 5000 kr

Inkl dåbskjole? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2014

Mettefpigen

Jeg mener det var ca 8000, lejet lokale, lavede selv maden og vi var ca 25 :-)

Anmeld

15. juni 2014

Mama85

Uuh, der har været stor forskel på vores 2. Den første holdt vi i vores have (for 25) i et partytelt, fik maden udefra (lækker lækker buffet) og hentede drikkevarer i Tyskland,  derefter var der kaffe og kage, inkl. Dåbskjole, tøj til os og dåbsbarnet, det løb op i 15000,- nr. 2 holdt vi på et slot grundet at det var vinter, vi fik brunchbuffet med kaffe og kage efterfølgende, og tøj til os 4 løb det op i 9000;-

Anmeld

15. juni 2014

CaWi

Clgh skriver:

Ved godt det er meget forskelligt, men hvor meget brugte i på barnedåb? Altså mad, lokaler, tøj osv. 

Skal nemlig lige finde ud af hvor meget gemalen og jeg skal lægge til side til en relativ lille fest med 20-30 gæster 

Vi var ca 50 personer, og brugte lidt over 10.000 kr.
Det blev holdt i laden hos mine svigerforældre

Anmeld

15. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Mama85 skriver:

Uuh, der har været stor forskel på vores 2. Den første holdt vi i vores have (for 25) i et partytelt, fik maden udefra (lækker lækker buffet) og hentede drikkevarer i Tyskland,  derefter var der kaffe og kage, inkl. Dåbskjole, tøj til os og dåbsbarnet, det løb op i 15000,- nr. 2 holdt vi på et slot grundet at det var vinter, vi fik brunchbuffet med kaffe og kage efterfølgende, og tøj til os 4 løb det op i 9000;-

Det er lidt vildt at der er så stor forskel! 

Det er da også lidt vildt at det var billigere på slottet frem for partyteltet. Eller det er måske bare mig, der har en forestilling om at det ville være dyrere. 

Anmeld

15. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Mettefpigen skriver:

Jeg mener det var ca 8000, lejet lokale, lavede selv maden og vi var ca 25 :-)

Må man spørge hvad i brugte på at leje lokale og hvad i fik? Bare så man har noget at sammenligne med 

Anmeld

15. juni 2014

Mama85

Clgh skriver:

Det er lidt vildt at der er så stor forskel! 

Det er da også lidt vildt at det var billigere på slottet frem for partyteltet. Eller det er måske bare mig, der har en forestilling om at det ville være dyrere. 

Præcis også min tanke men det var vildt flotte blomstdekorationer, forskellige slags likører til kaffen og mere pynt derhjemme, og det løber hurtigt op

Anmeld

15. juni 2014

Mettefpigen

Clgh skriver:

Må man spørge hvad i brugte på at leje lokale og hvad i fik? Bare så man har noget at sammenligne med 

Lokalet kostede 800 kr, maden var: bruchetta, laks, rejer, dressing, tomatsuppe, frikadeller, kartoffelsalat, pastasalat. Og dessert var øst, frugt og kage :-)
Ellers var der til dug, pynt, servietter, blomster, lys, indbydelser, bordkort, gæstebog, tøj til os, drikkelse.

Anmeld

15. juni 2014

liten-mamma

Clgh skriver:

Inkl dåbskjole? 

Ja, men dåbskjolen er et arvestykke, så vi brugte ingen penge på den post, kun på et nyt bånd

Anmeld

15. juni 2014

Mor til Ella

Clgh skriver:

Ved godt det er meget forskelligt, men hvor meget brugte i på barnedåb? Altså mad, lokaler, tøj osv. 

Skal nemlig lige finde ud af hvor meget gemalen og jeg skal lægge til side til en relativ lille fest med 20-30 gæster 

6000kr

Vi holdt det ude, det var incl mad lokal, rengøring og borddækning/ pynt. Servering vi fik buffet.

Vi skulle bare selv komme med drikkevarer, er incl i prisen. Og tage vores gaver med

Vi var 34....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.