Hvordan fjerner man..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
4 svar
1 synes godt om
15. juni 2014

Mama85

Navn skrevet med kuglepen fra tøj? Jeg er ved at rydde ud i børnenes vintergarderobe, og jeg har skrevet deres navne med kuglepen, hvilket jeg godt kunne tænke mig at fjerne inden de ryger til salg? Men hvordan fjerner jeg det uden at splitte labelsene helt ad?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2014

IT-nørd

Mama85 skriver:

Navn skrevet med kuglepen fra tøj? Jeg er ved at rydde ud i børnenes vintergarderobe, og jeg har skrevet deres navne med kuglepen, hvilket jeg godt kunne tænke mig at fjerne inden de ryger til salg? Men hvordan fjerner jeg det uden at splitte labelsene helt ad?  

Du lægger et stykke køkkenrulle under mærket, dupper med husholdningssprit og efterfølgende med Biotex Pletspray. Pakkes ind i en plastikpose natten over og vaskes på så højt temperatur, tøjet kan klare.

Dette er taget fra Biotex Pletguide og afprøvet. Det virkede her 

Anmeld

15. juni 2014

Mama85

IT-nørd skriver:

Du lægger et stykke køkkenrulle under mærket, dupper med husholdningssprit og efterfølgende med Biotex Pletspray. Pakkes ind i en plastikpose natten over og vaskes på så højt temperatur, tøjet kan klare.

Hmm, ja  Det vil jeg prøve, dog er de syede ind til selve tøjet, så jeg kan desværre ikke lægge noget under lablen..

Anmeld

15. juni 2014

*Mor Til Albert*

IT-nørd skriver:

Måske acetone?

Anmeld

15. juni 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Her virker det at bruge lidt ekstra sæbe end normalt til at vaske og så tørretumble det...

plejer også når det er købt brugt at smide en skefuld vanish i og så er navnet næsten helt væk når det er skrevet med den der tusch der ikke skulle gå af...

så tror helt sikkert at alm. kuglepen vil være forsvundet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.