En knude i hvert bryst;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
9 svar
1 synes godt om
14. juni 2014

Anonym trådstarter

Det er hvad jeg har. Samme sted i hvert bryst. Øv hvor er jeg ked af det!!! Jeg ved da godt at det kan være mange forskellige ting men øv altså.. Er henvist til en mammografi og ul-scanning og venter på brev!! 

nogle der har været denne tur igennem på godt og ondt?? 

Jrg er er brystreduceret for 4 år siden og håber det er følger af det eller følger af to skønne børn!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

Tystys14

Anonym skriver:

Det er hvad jeg har. Samme sted i hvert bryst. Øv hvor er jeg ked af det!!! Jeg ved da godt at det kan være mange forskellige ting men øv altså.. Er henvist til en mammografi og ul-scanning og venter på brev!! 

Jrg er er brystreduceret for 4 år siden og håber det er følger af det eller følger af to skønne børn!!!

Undskyld mit meget direkte spørgsmål, men hvordan ser dine knuder ud? 

Jeg har nemlig fundet en knude hos mig selv, som er meget underlig og føles som en lille ært? Kan simpelthen ikke finde ud af om det noget jeg bør gå til læge med, eller se tiden an. Ved ikke noget om brystkræft og når jeg søger på det beskrives det anderledes end det jeg har???

Håber virkelig ikke det er noget der ikke skal være der du har, og  For det viser sig ikke at være noget alvorligt.

Anmeld

14. juni 2014

Anonym trådstarter

NV skriver:

Undskyld mit meget direkte spørgsmål, men hvordan ser dine knuder ud? 

Jeg har nemlig fundet en knude hos mig selv, som er meget underlig og føles som en lille ært? Kan simpelthen ikke finde ud af om det noget jeg bør gå til læge med, eller se tiden an. Ved ikke noget om brystkræft og når jeg søger på det beskrives det anderledes end det jeg har???

Håber virkelig ikke det er noget der ikke skal være der du har, og  For det viser sig ikke at være noget alvorligt.

De føles bløde og nemme at flytte og det er vigtigt sagde min læge.. Den ene er på størrelse med en valnød (lige knapt) og den anden lidt mindre.. ?

Anmeld

14. juni 2014

LinLin

Jeg har prøvet det...

Jeg fandt en knude og gik til lægen. Hun sagde inden hun undersøgte mig at jeg blev videresendelse. Var til mammografi to uger senere (det føltes som 100 år!).
Kom derefter direkte ind til en lægen som kiggede på billederne og mærkede efter. Jeg blev "frikendt" der! Heldigvis....

Mammografien var ubehagelig! de skal tage billeder fra tre vinkler...

Anmeld

14. juni 2014

moaren

Kan godt forstå du er bekymret, men jeg tænker, at sandsynligheden for at få cancer i begge bryster, samme sted og på samme tidspunkt, er meget lille. Jeg vil nok sætte mine penge på, at det er noget arvæv eller lignende som følge af operation. Håber det bedste for dig 

Anmeld

14. juni 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Jeg har prøvet det...

Jeg fandt en knude og gik til lægen. Hun sagde inden hun undersøgte mig at jeg blev videresendelse. Var til mammografi to uger senere (det føltes som 100 år!).
Kom derefter direkte ind til en lægen som kiggede på billederne og mærkede efter. Jeg blev "frikendt" der! Heldigvis....

Mammografien var ubehagelig! de skal tage billeder fra tre vinkler...

Godt der ikke var noget!!! 

Jeg har prøvet mammografi i forbindelse med min brystreduktion og nej det er bestemt ikke rart.. 

Jeg skal måde det og en UL da jeg kun er 25 år...

jeg håber bare så inderligt min læge har ret i at jeg ikke skal være bekymret 

Anmeld

14. juni 2014

Anonym trådstarter

Moaren skriver:

Kan godt forstå du er bekymret, men jeg tænker, at sandsynligheden for at få cancer i begge bryster, samme sted og på samme tidspunkt, er meget lille. Jeg vil nok sætte mine penge på, at det er noget arvæv eller lignende som følge af operation. Håber det bedste for dig 

Det er også hvad jeg selv tror og håber. Jeg havde selv kun opdaget den ene, den anden fandt min læge. Præcis samme sted... Den var bare lidt mindre.. 

Anmeld

14. juni 2014

Jj1709

Anonym skriver:

Jeg har selv været ved lægen fordi jeg synes jeg havde 2 knuder, en i hvert bryst.. Jeg fik at vide det var mælke kirtler jeg kunne mærke, hvilket er normalt hvis man har fået børn, og at kræft knuder normalt er hårde knuder, som har en sjov form 

Men jeg synes det er rigtig godt lige at blive tjekket, for at være på den sikre side, intet er jo ens ved os alle... 

Men det behøver ikke være alvorligt, eller noget slemt, selvom man selvfølgelig tænker det værste når det er.. 

Jeg krydser fingre for du er helt sund og rask 

Anmeld

14. juni 2014

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

Jeg har selv været ved lægen fordi jeg synes jeg havde 2 knuder, en i hvert bryst.. Jeg fik at vide det var mælke kirtler jeg kunne mærke, hvilket er normalt hvis man har fået børn, og at kræft knuder normalt er hårde knuder, som har en sjov form 

Men jeg synes det er rigtig godt lige at blive tjekket, for at være på den sikre side, intet er jo ens ved os alle... 

Men det behøver ikke være alvorligt, eller noget slemt, selvom man selvfølgelig tænker det værste når det er.. 

Jeg krydser fingre for du er helt sund og rask 

Jeg tænker også at det ikke er noget slemt!! Men det er alligevel øv. Lægen mener gudskelov heller ikke der er noget at frygte. Men tager glædeligt imod en scanning 

Anmeld

14. juni 2014

Jj1709

Anonym skriver:

Jeg tænker også at det ikke er noget slemt!! Men det er alligevel øv. Lægen mener gudskelov heller ikke der er noget at frygte. Men tager glædeligt imod en scanning 

Det er bestemt ikke en rar følelse at gå i uvished omkring det..  Synes bestemt os du skal komme afsted til den scanning, hellere en gang for meget, end for lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.