vBirgitte skriver:
Hej Alle sammen
Er ny herinde og har brug for at komme ud med noget.
For omkring 1 år siden fik jeg en abort fordi min kæreste ikke er/var klar til at få børn. Jeg er 20 og han er 22 år. Siden jeg var 17 har jeg inderligt gerne ville have børn og siden den abort har jeg bare været så ked af det og trist. Jeg har en følelse indeni som min kæreste ikke forstår og derfor håber i kan hjælpe.
Jeg har en følelse af at jeg skal beskytte en som slet ikke er her. Jeg er på p-piller men min hjerte og hjerne har en forestilling om at jeg er gravid (tisser hele tiden, min mave er oppustet (folk spørge hvor langt jeg er henne) og det skal lige siges at jeg er en slank pige) Men mit ønske er at blive gravid og ifølge min kæreste skal vi ikke have børn.
Hvad ville i gøre? Vi har været sammen i 5 år
Håber i kan hjælpe en fustreret pige.
Jamen, hvis han slet ikke vil have børn... som i slet ikke, så må du gøre op med dig selv om det er dét du vil. Hvis du VIL have børn og han ikke vil, så er det nok ikke jer der skal være sammen.
Hvis han bare vil vente, så husk at i stadig er meget unge og har god tid. Hvis det er ham du vil have børn med, så må du have tålmodighed og endelig ikke presse ham.
Hvis du tror at du allerede er blevet gravid på piller, så må du have testet, om du er det. Det kan også sagtens være din krop der driller dig, hvis du tænker meget på graviditet og baby.
Anmeld