Æl test :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juni 2014

LittleStarsMadeByUs <3

Hvor mange har haft held med ÆL test ret hurtig, altså for at opnå graviditet? Hvor hurtigt blev i gravide da i anvendte disse tisse tests

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

Bak

FruAagaard skriver:

Hvor mange har haft held med ÆL test ret hurtig, altså for at opnå graviditet? Hvor hurtigt blev i gravide da i anvendte disse tisse tests

Første graviditet: testede med ÆL-teste i to cyklusser. Droppede det så og blev gravid i tredje cyklus
Denne gang har jeg helt droppet ÆL-teste. Har haft en cyklus indtil videre

Anmeld

14. juni 2014

Frk.S

Man bliver ikke gravid af at tage ÆL-teste, men af noget helt andet...! 

Ej, spøg til side. Første gang var jeg stoppet med p-piller efter at have brugt dem i over 10 år. Så jeg testede med æl-teste i 1. cyklus (måske også 2. - det kan jeg ikke lige huske) for lige at se om der var gang i systemet igen. Da jeg kunne konstatere at jeg allerede med det samme havde en helt stabil cyklus med ÆL så droppede jeg dem igen og blev gravid i 3. cyklus (altså uden ÆL-test).

Her 2. gang har jeg ikke brugt tests.... kunne dog mærke min ÆL efter første graviditet. 

Anmeld

14. juni 2014

Bak

Frk.S skriver:

Man bliver ikke gravid af at tage ÆL-teste, men af noget helt andet...! 

Ej, spøg til side. Første gang var jeg stoppet med p-piller efter at have brugt dem i over 10 år. Så jeg testede med æl-teste i 1. cyklus (måske også 2. - det kan jeg ikke lige huske) for lige at se om der var gang i systemet igen. Da jeg kunne konstatere at jeg allerede med det samme havde en helt stabil cyklus med ÆL så droppede jeg dem igen og blev gravid i 3. cyklus (altså uden ÆL-test).

Her 2. gang har jeg ikke brugt tests.... kunne dog mærke min ÆL efter første graviditet. 

Sjovt! Vores første forløb ligner hinanden Jeg testede også med ÆL-teste for at se, hvordan cyklus var. Blev også gravid i tredje cyklus, hvor jeg lige havde droppet testene.
Kan se, du er gravid nu. Det håber jeg også at blive snart

Anmeld

14. juni 2014

Frk.S

Bak skriver:

Sjovt! Vores første forløb ligner hinanden Jeg testede også med ÆL-teste for at se, hvordan cyklus var. Blev også gravid i tredje cyklus, hvor jeg lige havde droppet testene.
Kan se, du er gravid nu. Det håber jeg også at blive snart

Jep, det er jeg... temmelig gravid, med bare 4 uger til termin. 

For at den også snart er der for dig. Har i prøvet længe?

Anmeld

14. juni 2014

Rødhætte

FruAagaard skriver:

Første gang nåede jeg at bruge det i 5 cyklus og anden gang nåede jeg kun 2. Held og lykke

Anmeld

15. juni 2014

Mor til F

FruAagaard skriver:

Jeg er godt nok gravid nu, men jeg brugte kun en æl test, efter min MA i september.  Den var positiv, så vi hyggede os - dog var jeg tidligt gravid 4+3, uden at vide det

33 dage til prinsessen kommer ♥

Anmeld

15. juni 2014

Bak

Frk.S skriver:

Jep, det er jeg... temmelig gravid, med bare 4 uger til termin. 

For at den også snart er der for dig. Har i prøvet længe?

Tillykke og held og lykke med den kommende fødsel
Nej, vi har kun prøvet en cyklus, så er ikke specielt utålmodig endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.