Hvornår er der højsæson i Legoland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.666 visninger
13 svar
2 synes godt om
14. juni 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Vi vil gerne undgå så meget kø som muligt. Så har tænkt på at tage i Legoland i uge 26. Men det er ikke der der er højsæson vel? Er det ikke først i uge 28,29 og 30 hvor rigtig mange har ferie? Kan vi forvente meget kø i uge 26 også selvom vi ikke tager afsted i weekenden og en fredag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Ingen?

Anmeld

14. juni 2014

Karina84

Det er 100 aar siden jeg har været der, men fandt dette paa deres hjemmeside, maaske det kan bruges som en overordnet tendens 

http://www.legoland.dk/Planlag-dit-besog/abningstider/Kobarometer/

Anmeld

14. juni 2014

Aabye

Mit bedste råd er at tage afsted en hverdag, uden for de store ferier..
Legoland er PROPPET i weekenderne, især når det er godt vejr.. 
Jeg bor i Billund, og kender Legoland ret godt, kender flere der arbejder der.. Og deres råd er at tage afsted i hverdagene.. Det bedste er hvis man kan gøre det uden for ferien, netop fordi mange børnefamilier sjovt nok tager afsted i ungernes ferier.. 

Anmeld

14. juni 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Aabye skriver:

Mit bedste råd er at tage afsted en hverdag, uden for de store ferier..
Legoland er PROPPET i weekenderne, især når det er godt vejr.. 
Jeg bor i Billund, og kender Legoland ret godt, kender flere der arbejder der.. Og deres råd er at tage afsted i hverdagene.. Det bedste er hvis man kan gøre det uden for ferien, netop fordi mange børnefamilier sjovt nok tager afsted i ungernes ferier.. 

Vi har også tænkt at gøre det i en hverdag men spørgsmålet er bare om der er mange der holder ferie i uge 26?

Anmeld

14. juni 2014

Aabye

Omsorgsgiver skriver:

Vi har også tænkt at gøre det i en hverdag men spørgsmålet er bare om der er mange der holder ferie i uge 26?

Ja den er svær at svare på.. Jeg ved ikke hvornår skolerne har ferie.. 

Vi har ikke så mange turister i byen endnu.. Så tror godt i kan tage afsted i uge 26 uden at komme til at stå i kø for lang tid.. Men du må ikke hænge mig op på det.. 

Anmeld

14. juni 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Jeg ville tage afsted
Skolernes sommerferie starter med uge 27 - i hvertfald hos os

/ Taco78 

Anmeld

15. juni 2014

MetteT

Tror også uge 26 er fint nok..
Men ellers et lille råd i højsæsonen... Tá afsted lørdag, der er der nemlig "byttedag" i sommerhusene...

Anmeld

15. juni 2014

Kamilla-m

Omsorgsgiver skriver:

Ingen?

Vi var der igår - vi kørte fra Løkken . Men gik ud allerede efter 2 timer, der var mennesker over ALT .. Og der var kø i ca en time..

Anmeld

15. juni 2014

De3Guldklumper

Jeg ville tage afsted en hverdag..

Et godt råd - print jeres billetter hjemmefra så undgår i at stå i kø ved billetlugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.