om su

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. juni 2014

Anonym trådstarter

Er kommet i denne uheldig situation at jeg er blevet smidt ud af skolen men og får SU fjerner de så den med det samme eller først måneden efter kig evt billedet jeg har tilføjet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er kommet i denne uheldig situation at jeg er blevet smidt ud af skolen men og får SU fjerner de så den med det samme eller først måneden efter kig evt billedet jeg har tilføjet

Aa

Anmeld

14. juni 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kunne ikke indsætte billeder men der står så da. På deres hjemmeside

uddannelse, erklærer de dig studieinaktiv.
Din SU stopper
Hvis dit uddannelsessted erklærer dig studieinaktiv, vil din SU blive stoppet fra måneden efter. Du får at vide, at din SU bliver stoppet og fra hvilken måned.
Bliver du studieaktiv igen, skal du søge SU på ny i minSU. Du får besked, når/hvis du igen betragtes som studieaktiv.

Anmeld

14. juni 2014

mortilsilke

Der er ikke lige noget billede, men jeg ville sige at når du bliver smidt ud i starten af måneden/midt på tror jeg de når at stoppe den.

Retter lige da jeg så din tekst:

Jeg vil skyde på, at hvis du bliver smidt ud i juni, stopper din SU fra juli, hvilket vil sige at du ikke får SU i næste måned... Sådan var det med mig ihvertfald, da jeg valgte at droppe ud af uddannelse.

Anmeld

14. juni 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

SU er forudbetalt, så du får ikke noget 1. juli. Hvis de ikke har nået at standse det, og du får det udbetalt, skal du højst sansynligt betale det tilbage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.