Hej allesammen.
Jeg beklager at måtte bruge "anonym knappen", men jeg ønsker ikke at stå frem med mine tanker endnu.
Jeg er 24 år og har en pige på lige knap 3 år. Jeg blev alene med hende for ca. 6 måneder siden.
Planen var at få et barn mere så der ikke var mere end maks 5 års aldersforskel.
Nu hvor jeg er blevet selv er min "drøm" lidt ødelagt. Inden jeg finder drømmemanden og vi får lært hinanden ordentligt at kende går der i hvert fald flere år og jeg har slet ikke lyst til at vente 5+ år på at få den næste. Jeg er hammer skruk og ønsker mig så brændende et barn mere.
Jeg har været helt derude hvor jeg har tænk på at finde en donor. Men jeg (undskyld hvis jeg støder nogen!) ville være så flov over at skulle sige til venner, familie og barnet senere hen at jeg har valgt at få det alene med en ukendt donor. Specielt i min alder.
Jeg forstår godt hvis mange af jer mener at jeg er ung og sagtens kan vente, men jeg ønsker ikke at få flere børn når jeg har rundet de 30år. Der skal mit fokus mere ligge på mit arbejde. (Jeg er allerede uddannet)
Puha. Ved ikke hvad jeg som sådan ville med dette indlæg, måtte simpelthen bare ud med mine tanker 
Anmeld