Må lige ud med det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. juni 2014

Anonym trådstarter

øv hvor jeg altså hader og bo i denne her lejlighed, ikke nok med vi bor på 3 sal så koger man om sommeren, og kan ingenting gøre, vores husleje er møg dyr især når vi har fået lavet badeværelser, så kommer vi til at betale 7400kr om måneden :O

vi kommer ikke til at kunne sparer op til hus da vi kommer til at sidde meget stramt i det når jeg skal studere. og vi kan ikke få noget støtte da min kæreste tjener for meget.

nøj hvor jeg synes det er surt vi nærmest sidder fast i den her lejlighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

Malthe2010

Øhhh... Er det ikke en mulighed at finde noget billigere og bo i så??

Anmeld

14. juni 2014

Anonym trådstarter

Malthe2010 skriver:

Øhhh... Er det ikke en mulighed at finde noget billigere og bo i så??

vi vil jo nok miste rigtig mange penge med hensyn til indskud. som min kæreste siger.

Anmeld

14. juni 2014

mortilsilke

Er 7400kr dyrt? ??
Jeg går og venter på at vi om 2-3 års tid (forhåbentlig) at få en 4 værelses til ca 8000 om måneden i Greve. Åhhh der er så lang ventetid på boliger!

Anmeld

14. juni 2014

Anonym trådstarter

VenterVanessa skriver:

Er 7400kr dyrt? ??
Jeg går og venter på at vi om 2-3 års tid (forhåbentlig) at få en 4 værelses til ca 8000 om måneden i Greve. Åhhh der er så lang ventetid på boliger!

ja når vi kan få et hus til præcis det samme som vi heller vil betale til end noget lejet noget hvor vi ikke må gøre noget og der er masser af regel så er det dyrt

Anmeld

14. juni 2014

mortilsilke

Anonym skriver:

ja når vi kan få et hus til præcis det samme som vi heller vil betale til end noget lejet noget hvor vi ikke må gøre noget og der er masser af regel så er det dyrt

Så må i jo vælge at prioritere, hvis i sidder så dyrt i det, så må du jo fx vælge at arbejde i et par år, og vente med at studere. Det kommer jeg selv til da jeg har en enorm gæld (selvom jeg er så ung ja) som jeg skal have banket ned. Så må man tage uddannelsen efter eller måske få et deltidsjob ved siden af studiet eller lign

Anmeld

14. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

vi vil jo nok miste rigtig mange penge med hensyn til indskud. som min kæreste siger.

Vel ikke hvis i gør den pænt i stand. Maler alt, sliber gulve, grundig rengøring. Det koster i hvertfald ikke det samme som et helt indskud  

Anmeld

14. juni 2014

Anonym trådstarter

VenterVanessa skriver:

Så må i jo vælge at prioritere, hvis i sidder så dyrt i det, så må du jo fx vælge at arbejde i et par år, og vente med at studere. Det kommer jeg selv til da jeg har en enorm gæld (selvom jeg er så ung ja) som jeg skal have banket ned. Så må man tage uddannelsen efter eller måske få et deltidsjob ved siden af studiet eller lign

Kan ikke lade sig gøre. At arbejde ved siden af så ville jeg aldrig være hjemme. Men det er min kæreste som ikke vil flyt jeg ville gerne. Og er kommet ind på skolen og det hele. Og kan heller ikke finde noget arbejde.

Anmeld

14. juni 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Vel ikke hvis i gør den pænt i stand. Maler alt, sliber gulve, grundig rengøring. Det koster i hvertfald ikke det samme som et helt indskud  

De nogen svin i det her boligselskab af hvad jeg har hørt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.