Donere børnetøj/legetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.712 visninger
10 svar
8 synes godt om
14. juni 2014

Rikke T

Hej 

Er der nogen herinde der kender til et godt sted man kan donere babytøj, legetøj osv som børnene er vokset fra? 

Jeg har en masse fra begge mine børn og i stedet for, at det bare står, så kan nogen der virkelig har brug for det, ligeså godt få glæde af det.

Mht til legetøjet har jeg overvejet sygehus eller lign. 

Mvh Rikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

serinasmor

Rikke T skriver:

Hej 

Er der nogen herinde der kender til et godt sted man kan donere babytøj, legetøj osv som børnene er vokset fra? 

Jeg har en masse fra begge mine børn og i stedet for, at det bare står, så kan nogen der virkelig har brug for det, ligeså godt få glæde af det.

Mvh Rikke 

Sygehuse må desværre ikke tage imod brugte ting -heller ikke legetøj ... det er pga hygiejneregler ... Men se om der er et børnehjem i nærheden måske eller mødrehjælpen.. du kan også donere til en genbrugsbutik der giver til et godt formål

Anmeld

14. juni 2014

JulieE

Hvis du bor i nærheden af et krisecenter er det et godt bud. De plejer at tage imod med kyshånd, da mange jo kommer der uden ret meget. 

Ellers, som andre skriver, mødrehjælpen

Anmeld

14. juni 2014

Tip!

Et krise center vil nok gerne overtage det 

Anmeld

14. juni 2014

Rikke T

serinasmor skriver:

Sygehuse må desværre ikke tage imod brugte ting -heller ikke legetøj ... det er pga hygiejneregler ... Men se om der er et børnehjem i nærheden måske eller mødrehjælpen.. du kan også donere til en genbrugsbutik der giver til et godt formål

Årh ja det med hygiejnen havde jeg ikke lige tænkt på, men det er jo klart når det er sygehuse. 

Tak for svar 

Anmeld

14. juni 2014

Rikke T

Twinkle little star skriver:

Et krise center vil nok gerne overtage det 

Ja et krisecenter var da et glimrende foreslag  tak 

Anmeld

14. juni 2014

Tip!

Rikke T skriver:

Ja et krisecenter var da et glimrende foreslag  tak 

Velbekom 

Anmeld

14. juni 2014

LilleSmølf

Rikke T skriver:

Hej 

Mvh Rikke 

Jeg stemmer for Forening Uden Far (ja, jeg har jo været medlem siden jeg var 12, først genne min min mor og senere bare mig selv, så de kommer da øverst på listen ) De har en gruppe på facebook.

Men ellers er der facebook gruppen Ting til Udsatte, foreningen Glæd Børnene og selvfølgelig Mødrehjælpen (der dog sælger tingene) som sikkert alle ville blive glade for donationen

Det er super dejligt at hjælpe andre, alt vores bliver også givet væk når vi ikke skal bruge det længere

Anmeld

14. juni 2014

ano14316

Rikke T skriver:

Hej 

Mvh Rikke 

Mødrehjælpen synes jeg er et godt bud..

Anmeld

14. juni 2014

Clisolka

Rikke T skriver:

Hej 

Mvh Rikke 

Jeg har også tænkt mig at donere mit videre, dog venter jeg lige til den lille ikke leger med babylegetøjet mere (9 mrd) 

Vi har en forening her i nærheden der hedder "fra mor til mor" - jeg ved de har nogle i hele landet, måske det også er noget? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.