Sælge pigetøj ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. juni 2014

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Hvor er det nemmest at sælge børnetøj i str 50 til 110 ? 

Har sat på mange facebook grupper men da det ikke er det fine mærketøj men almindelige H&M, MM, Name it, Disney er der ikke rigtig nogen der er int. 

Hvor har i held med at sælge børnetøj ? Det er ikke fordi det er dyrt da det meste er 5 kr per del så skulle jo mene det var til at komme af med. 

Det skal være et gratis sted det skal sættes til salg  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

L&V

SANIE89 skriver:

Har sat på mange facebook grupper men da det ikke er det fine mærketøj men almindelige H&M, MM, Name it, Disney er der ikke rigtig nogen der er int. 

Hvor har i held med at sælge børnetøj ? Det er ikke fordi det er dyrt da det meste er 5 kr per del så skulle jo mene det var til at komme af med. 

Sælger du det enkeltvis eller i pakker. Jeg har klart mest held med at sælge tøj som det du nævner i pakker hvor mærketøj er nemmere enkeltvis. Det bliver som regel via fb.

Anmeld

14. juni 2014

SANIE89

har prøvet at have i pakker også. men jeg har ikke så meget i de forskellige størrelser, men det er spredt ud over mange størrelser og forskellig mængder i hver str. 

Og da det ikke er mærketøj har jeg ingen held Meget af det er nok ikke det folk nu vil putte deres børn i selvom det er fint børnetøj som max er 5 år gammelt. 

Anmeld

14. juni 2014

--Line..

Vil du sætte billeder ind af det du har i str 80?

Anmeld

14. juni 2014

Isabella_mor

SANIE89 skriver:

Trendsales har virket rigtig godt for mig..

også når jeg skulle købe osv

Anmeld

14. juni 2014

SANIE89

Vil da prøve trendsales tak

Anmeld

14. juni 2014

SANIE89

--Line.. skriver:

Vil du sætte billeder ind af det du har i str 80?

Har sendt dig en privat besked  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.