5 års dag snart. Mangler ideer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
8 svar
3 synes godt om
14. juni 2014

o1Mutte

Hej piger Min mand og jeg har snart 5 års kæreste dag   Og mangler nogle ideer til hvad vi kan lave. 

Hvordan har i fejret års dag?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

debbie19

o1Mutte skriver:

Hej piger Min mand og jeg har snart 5 års kæreste dag   Og mangler nogle ideer til hvad vi kan lave. 

vi havde 5 års dag den 20 maj. vi var først i vandland hvor vi lagde i spabadet hele tiden haha efter det var vi på jensens bøfhus og få 3 retters menu da vi kom hjem så vi nogle gode film,

Anmeld

14. juni 2014

L&V

o1Mutte skriver:

Det er ik noget vi har gjord i andet end da vi var helt unge. Der tog vi ud og spiste, i bio, zoo eller lignende

Anmeld

14. juni 2014

o1Mutte

debbie19 skriver:

vi havde 5 års dag den 20 maj. vi var først i vandland hvor vi lagde i spabadet hele tiden haha efter det var vi på jensens bøfhus og få 3 retters menu da vi kom hjem så vi nogle gode film,

Det lyder også super hyggeligt  

Anmeld

14. juni 2014

o1Mutte

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det er ik noget vi har gjord i andet end da vi var helt unge. Der tog vi ud og spiste, i bio, zoo eller lignende

Okay det er også rigtig hyggeligt Det er bare svært at finde på noget, synes jeg.  

Anmeld

14. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

I vores "unge" dage, inden vi fik børn, gik vi altid ud og spiste og i biografen. Det var en fast tradition.

Nu er kærsten heldig, hvis jeg husker dagen ( han husker, jeg glemmer&nbsp men så er det mere bare en lækker bøf herhjemme og en god film... Måske deler vi en flaske vin.. Vh stine

Anmeld

14. juni 2014

o1Mutte

StineW79 skriver:

I vores "unge" dage, inden vi fik børn, gik vi altid ud og spiste og i biografen. Det var en fast tradition.

Nu er kærsten heldig, hvis jeg husker dagen ( han husker, jeg glemmer&nbsp men så er det mere bare en lækker bøf herhjemme og en god film... Måske deler vi en flaske vin.. Vh stine

Det lyder også super hyggeligt Her er det manden der ikke husker sådan noget, men jeg minder ham jævnligt på det, når vi nærmer os dagen, hehe  

Anmeld

14. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

De sidste par år har dagen ligget i weekenden, så der fik vi sønnen passet mens vi tog ud og spise fint - sådan rigtig fint.  

i år var det så på en hverdag, så der bestilte vi en kæmpe omgang sushi hjem til (efter sønnen var puttet) og så så vi en god film mens vi spiste  

Anmeld

14. juni 2014

Trekløver(:

o1Mutte skriver:

Vi havde 5 års dag den 23. Maj og vi var på hotelophold uden barn med 1 overnatning, fish spa, 3 retters middag og shoppingtur i København

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.