Philippa 5(????) måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
6 svar
17 synes godt om
14. juni 2014

asff

Wtf.. Det kan ikke passe at min pige er 5 måneder?! Åbenbart. Det går sådan okay, hun har noget mavevrøvl igen. Hun får ca en halv portion grød om dagen - og ELSKER det! Men jeg synes ikke hun behøver mere pt Ammer stadig, selvom det er blevet svært med en meget opmærksom pige. Hun triller stadig, snakker, møver, smiler og grinerHun smelter mit hjerte igen og igen. Ved ikke hvad hun vejer, for skal først til 5 mdrs undersøgelse d. 23. Men hun er 60 cm

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

mortilfreja

Nøj hvor er hun smuk 

Anmeld

14. juni 2014

asff

mortilfreja skriver:

Nøj hvor er hun smuk 

TUSIND TAK  

Anmeld

14. juni 2014

Anonymo

asff skriver:

Wtf.. Det kan ikke passe at min pige er 5 måneder?! Åbenbart. Det går sådan okay, hun har noget mavevrøvl igen. Hun får ca en halv portion grød om dagen - og ELSKER det! Men jeg synes ikke hun behøver mere pt Ammer stadig, selvom det er blevet svært med en meget opmærksom pige. Hun triller stadig, snakker, møver, smiler og grinerHun smelter mit hjerte igen og igen. Ved ikke hvad hun vejer, for skal først til 5 mdrs undersøgelse d. 23. Men hun er 60 cm

Hold da op nogle FLOTTE øjne! 

Anmeld

14. juni 2014

asff

SandraJN skriver:

Hold da op nogle FLOTTE øjne! 

Tusind tak Synes også de er skønne

Anmeld

14. juni 2014

BigHope13

asff skriver:

Sikke et smil og nøj nogle fantastisk flotte øjne.,. Stort tillykke med de 5 måneder

Anmeld

14. juni 2014

asff

BigHope13 skriver:

Sikke et smil og nøj nogle fantastisk flotte øjne.,. Stort tillykke med de 5 måneder

Tak, ja hun smiler over hele ansigtet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.