Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wtf.. Det kan ikke passe at min pige er 5 måneder?! Åbenbart. Det går sådan okay, hun har noget mavevrøvl igen. Hun får ca en halv portion grød om dagen - og ELSKER det! Men jeg synes ikke hun behøver mere pt Ammer stadig, selvom det er blevet svært med en meget opmærksom pige. Hun triller stadig, snakker, møver, smiler og grinerHun smelter mit hjerte igen og igen. Ved ikke hvad hun vejer, for skal først til 5 mdrs undersøgelse d. 23. Men hun er 60 cm
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nøj hvor er hun smuk
mortilfreja skriver: Nøj hvor er hun smuk
TUSIND TAK
asff skriver: Wtf.. Det kan ikke passe at min pige er 5 måneder?! Åbenbart. Det går sådan okay, hun har noget mavevrøvl igen. Hun får ca en halv portion grød om dagen - og ELSKER det! Men jeg synes ikke hun behøver mere pt Ammer stadig, selvom det er blevet svært med en meget opmærksom pige. Hun triller stadig, snakker, møver, smiler og grinerHun smelter mit hjerte igen og igen. Ved ikke hvad hun vejer, for skal først til 5 mdrs undersøgelse d. 23. Men hun er 60 cm
Hold da op nogle FLOTTE øjne!
SandraJN skriver: Hold da op nogle FLOTTE øjne!
Tusind tak Synes også de er skønne
BigHope13 skriver: Sikke et smil og nøj nogle fantastisk flotte øjne.,. Stort tillykke med de 5 måneder
Sikke et smil og nøj nogle fantastisk flotte øjne.,. Stort tillykke med de 5 måneder
Tak, ja hun smiler over hele ansigtet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128