Sær fornemmelse !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
5 svar
2 synes godt om
14. juni 2014

Chevro

Hey c",)

Jeg har ca en cyklus der hedder 55 dage lige nu! Og min krop er enormt mærkelig!

Jeg har egentlig ikke tænkt så meget over noget - men idag begyndte jeg at gøre det!?
Jeg er oppustet, ondt i maven, render på toilet konstant, sorry Info men (begge dele)
Og her til aftes sidder jeg på sengekanten og tager strømper af som det sidste, hvor jeg så kan mærke min arm er fugtig. Så mærker jeg, og der er lidt væske fra mit ve. bryst :/ ?!

Jeg har taget 5 teste i løbet af de sidste 3 uger, men intet tegn på positiv test.

Nogle der kan hjælpe mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hvor langt ville du være henne?

Jeg ville kontakte lægen mandag og bede om en blodprøve...

Og måske også forbi en gynækolog til scanning hvis testen siger negativ...

Anmeld

15. juni 2014

Chevro

Wampires skriver:

Hvor langt ville du være henne?

Jeg ville kontakte lægen mandag og bede om en blodprøve...

Og måske også forbi en gynækolog til scanning hvis testen siger negativ...

Jeg har nu regnet mig frem til at det er 68 dage siden jeg sidst havde 1. mens dag :/

Hvis jeg var gravid, ville jeg idag være 7 + 5. Men jeg har alligevel bare ingen fornemmelse for graviditet :/

Anmeld

16. juni 2014

Wampires

det er ikke alle de får sælig store tegn på at være gravide...

Har gået til babysvømning med en der intet vidste førend hun fødte sin datter... Hun havde ingen kvalme eller ømme bryster... Havde menstruationslignende blødninger hele vejen igennem... tog kun til lægevagten fordi hun fik "mavekramper" som så viste sig at være veer..

Så få fat i lægen og bed om at få ændret henvisningen så du kan finde en der har tid i den her uge og bed om en blodprøve...

Anmeld

17. juni 2014

Chellie

Wampires skriver:

det er ikke alle de får sælig store tegn på at være gravide...

Har gået til babysvømning med en der intet vidste førend hun fødte sin datter... Hun havde ingen kvalme eller ømme bryster... Havde menstruationslignende blødninger hele vejen igennem... tog kun til lægevagten fordi hun fik "mavekramper" som så viste sig at være veer..

Så få fat i lægen og bed om at få ændret henvisningen så du kan finde en der har tid i den her uge og bed om en blodprøve...

Det lyder vildt underligt - tænkte hun slet ikke over, at den dér bule på maven var lidt akavet?? Især når den gav sig til at hoppe? 

Anmeld

17. juni 2014

Wampires

Chellie skriver:

Det lyder vildt underligt - tænkte hun slet ikke over, at den dér bule på maven var lidt akavet?? Især når den gav sig til at hoppe? 

hun var overvægtig og havde foranliggende moderkage så hun kunne ikke mærke noget..

Hendes læge havde jo ikke engang overvejet graviditet de gange hun havde været forbi med hendes kvalme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.