Friends sandaler fra Kvickly :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.383 visninger
4 svar
1 synes godt om
13. juni 2014

birthee

Hej derude 

Jeg har i år købt sandaler til min søn fra Kvickly, af mærket Friends i blå med orange stikninger...

Desværre er vi kommet i den situation, at efter han havde dem med i skole 2. dag, er de forsvundet - jeg vil så gerne lave en efterlysning af dem, men kan ikke finde det rigtige billede af dem på nettet...

Det er her jeg gerne vil bede om jeres hjælp  Skulle jeg være så heldig at der er en af jer derude, der har købt disse sandaler? Og som vil være så venlig at sende mig et billede af dem via mail, så jeg kan få lavet en efterlysningsseddel og hænge op på skolen... Pengene er ikke så store herhjemme, og jeg vil være rigtig ærgerlig over at skulle købe nye sandaler til ham...

På forhånd tak for hjælpen :-) 

Mvh. Birthe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

MetteS81

Desværre, men håber andre herinde kan hjælpe 

Anmeld

14. juni 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Overvej at kontakte Kvickly og forklar det og spørg om du må lån et billede af dem?

Eller tag ned i butikken og tag et billeder af dem?

Anmeld

15. juni 2014

birthee

jeg prøver at ringe til kvickly kundeservice imorgen, vi har nemlig ikke kvickly her hvor vi bor, sandalerne er købt gennem mormor...

Anmeld

15. juni 2014

mor88

birthee skriver:

Hej derude 

Jeg har i år købt sandaler til min søn fra Kvickly, af mærket Friends i blå med orange stikninger...

Desværre er vi kommet i den situation, at efter han havde dem med i skole 2. dag, er de forsvundet - jeg vil så gerne lave en efterlysning af dem, men kan ikke finde det rigtige billede af dem på nettet...

Det er her jeg gerne vil bede om jeres hjælp  Skulle jeg være så heldig at der er en af jer derude, der har købt disse sandaler? Og som vil være så venlig at sende mig et billede af dem via mail, så jeg kan få lavet en efterlysningsseddel og hænge op på skolen... Pengene er ikke så store herhjemme, og jeg vil være rigtig ærgerlig over at skulle købe nye sandaler til ham...

På forhånd tak for hjælpen :-) 

Mvh. Birthe 

Kan det være dem her? Så dette billede på Friends Børnetøj på FB
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.