Fra lift til seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.689 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. juni 2014

NillerM

Hvornår flyttede i jeres små fra lift til sengen? Og hvornår kom de på eget værelse?

min søn er 3 måneder, og synes ikke der er så meget plads til ham i liften mere, men synes os sengen er meget stor.. Han sover fra kl 20.30 til 06.00 og tænker lidt på han skal på sit eget værelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2014

os2

Hej 

nu er vores dreng kun 1 md men han har en vugge som han skal sove i når liften bliver for lille. 

Mener at have læst at det anbefales at børn under 6 md ikke sover alene i et rum - det forebygger  vuggedød at de sover i samme rum som forældrene 

Anmeld

13. juni 2014

FruK

Min mindste var 3 mdr da vi droppede liften, og 6 mdr da vi flyttede sengen ind på hendes eget værelse.

Anmeld

13. juni 2014

Ciss

Mine har sovet i sengen om natten fra starten.

De er flyttet på eget værelse ved ca 8 mndr, når de ikke spiste om natten længere.

Anmeld

13. juni 2014

Bell'star

Dahlgaard88 skriver:

Hvornår flyttede i jeres små fra lift til sengen? Og hvornår kom de på eget værelse?

min søn er 3 måneder, og synes ikke der er så meget plads til ham i liften mere, men synes os sengen er meget stor.. Han sover fra kl 20.30 til 06.00 og tænker lidt på han skal på sit eget værelse?

Tror vores søn var omkring de 3måneder, da han kom fra liften til vuggen.. Og den dag han blev 6måneder, blev han flyttet til sit eget værelse, så vi alle kunne få noget bedre nattesøvn - men han var også en af dem det vågnede MANGE gange om natten, så det var nemmere at have ham ved siden af end at skulle hele vejen ind på hans værelse hver gang han vågnede

Anmeld

13. juni 2014

Anonymo

Dahlgaard88 skriver:

Min datter var 2 måneder da hun blev for stor til liften, hun blev flyttet over til tremmesengen og sov med det samme 

Anmeld

13. juni 2014

Victoria2013

Vores datter var 3 mdr da hun flyttede fra lift til seng - og da vi ikke har nok plads til en babyseng på vores soveværelse, flyttede hun også på eget værelse i samme omgang. Hendes værelse er dog lige ved siden af vores og har altid nemt kunnet høre hende

Hun har altid sovet godt om natten og ammede som regel kun én gang om natten, så det gik lige med at skulle ind og hente hende og sætte mig i stuen og amme om natten

Anmeld

13. juni 2014

Hullabullabulla

Vi rykkede vores søn på eget værelse da han var 4 måneder - så der gik han fra lift til tremmeseng

Anmeld

13. juni 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Dahlgaard88 skriver:

min søn var kun 2 1/2 mdr da han kom ud af liften - og derved på eget værelse, for der ikke plads til andet end dobbeltsengen i vores soveværelse...

min datter er nu 2 mdr og der går lang tid endnu før hun er klar til at rykke ud af liften...

Anmeld

14. juni 2014

NillerM

Tak for jeres svar. 

Jeg prøvede i aftes og ligge ham i tremmesengen men der ville han ikke sove, så måtte have ham i liften igen. Så det kræver vidst lidt tilvending. 

Han spiser ikke om natten mere og har ikke gjort det længe, han sover fra ca 21 til ca 7. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.