utilpas?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. juni 2014

Anonym trådstarter

Håber der er nogen der har et råd eller to.

jeg er ret utilpas og føler jeg skal besvime idag er værst, men har i nogen dage været træt, oppustet og hovedpine..

idag startet det med at jeg spiste en lille sandwich her til morgen, og en smøg bagefter..
så blev jeg ellers skidt, svedige hænder, snoreren i hænderne, lidt sløret syn og meget oppustet og ondt i underlivet..

jeg fik den 17 Maj lagt kobberspiral, og har ikke døjet med den som sådan og har haft den første mens og det gik godt, og har os haft sex efterfølgende og der var intet..
men igår, der var det som om der var et "knæk" inde i mig, man ku mærke han ramte noget. - kan det være derfor jeg er skidt, svimmel?
(underligt det så først er kommet her til morgen

eller kan det ske jeg er gravid?

kan jeg gøre noget for at få den svimmelhed/sløret syn væk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2014

Pige2009

Jeg har intet andet råd end at konsultere lægen H*n kan nok bedre hjælpe dig, for det lyder da ret ubehageligt.

Anmeld

13. juni 2014

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg har intet andet råd end at konsultere lægen H*n kan nok bedre hjælpe dig, for det lyder da ret ubehageligt.

det er også rigtig ubehagneligt, får sidder stadig her og er skidt, svedige hænder, sløret syn, ondt i underlivet og hjertebanken..

sidder "bare og venter på" jeg besvimer

Anmeld

13. juni 2014

Pige2009

Anonym skriver:

det er også rigtig ubehagneligt, får sidder stadig her og er skidt, svedige hænder, sløret syn, ondt i underlivet og hjertebanken..

sidder "bare og venter på" jeg besvimer

Du skal bare til lægen.... NU! Håber du får det bedre inden længe

Anmeld

13. juni 2014

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Du skal bare til lægen.... NU! Håber du får det bedre inden længe

Ja, det burde jeg, for det virkelig godt nok underligt
og det så ubehageligt..

meeen lægen lukker kl 13 og er i praktik et rigtig træls sted, så tør ikke be om fri ..

Anmeld

13. juni 2014

Pige2009

Anonym skriver:

Ja, det burde jeg, for det virkelig godt nok underligt
og det så ubehageligt..

meeen lægen lukker kl 13 og er i praktik et rigtig træls sted, så tør ikke be om fri ..

Det vigtigste er vel dit helbred. Jeg ville ikke tøve med at konsultere lægen. Det er jo weekend inden længe og så kan du ikke komme til lægen før mandag.

Anmeld

13. juni 2014

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det vigtigste er vel dit helbred. Jeg ville ikke tøve med at konsultere lægen. Det er jo weekend inden længe og så kan du ikke komme til lægen før mandag.

nej det har du ret i !!

Anmeld

13. juni 2014

Pige2009

Anonym skriver:

nej det har du ret i !!

Bare afsted med dig Rigtig god bedring!

Anmeld

13. juni 2014

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Bare afsted med dig Rigtig god bedring!

1000 tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.