6 dåage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. juni 2014

Anonym trådstarter

Der 6 dage til min mens, men her fra morgen hvor jeg vil ud a tørre mig, var der meget slim med helt lyst blod i. Tørre mig igen også der ingenting? Uhmm. Vi har prøvet i 1 år og 3 mdr :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2014

Chellie

Vent og se - det kan være en lille rift i skeden, det kan være et æg, der sætter sig fast, det kan være 1000 ting.. Jeg  for en positiv test om en uges tid! 

Anmeld

13. juni 2014

TrineMine86

Anonym skriver:

Der 6 dage til min mens, men her fra morgen hvor jeg vil ud a tørre mig, var der meget slim med helt lyst blod i. Tørre mig igen også der ingenting? Uhmm. Vi har prøvet i 1 år og 3 mdr :s

Det oplevede jeg også 1 uges tid inden jeg testede positivt med min søn  

Krydser fingre for jer.. 

Anmeld

14. juni 2014

Anonym trådstarter

Mit blod strømmede 4 timer efter. Har en virkelig voldsom mens den her gang. Det lidt træls det kom 6 dage før?-_-"

Anmeld

14. juni 2014

Chellie

Det kan jo være en tidlig bio.. Jeg blødte også helt vildt meget, da jeg havde min, som om alt blev tømt ud på én gang, istedet for at være spredt ud over nogle dage som normalt .. 

Anmeld

15. juni 2014

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Det kan jo være en tidlig bio.. Jeg blødte også helt vildt meget, da jeg havde min, som om alt blev tømt ud på én gang, istedet for at være spredt ud over nogle dage som normalt .. 

Fik også stik i begge sider af æggestokke og en murren i maven, ikke menstruation artigt. Så måske?:s er næsten færdig med a bløde blødte kraftigt 2 dage det var meget klumpe tykt og rendt bare ud mig
Undskyld for detaljer :0)

Anmeld

15. juni 2014

Chellie

Anonym skriver:

Fik også stik i begge sider af æggestokke og en murren i maven, ikke menstruation artigt. Så måske?:s er næsten færdig med a bløde blødte kraftigt 2 dage det var meget klumpe tykt og rendt bare ud mig
Undskyld for detaljer :0)

Det lyder bekendt :-) jeg har normalt mens i 4 dage, men da jeg havde en bio, kom det næsten det hele på én dag, og kun lidt den næste, og så et par dage med noget jeg faktisk kun vil betegne som mild pletblødning. Klumper har jeg altid haft med (mums!), så dem ser jeg ikke som noget usædvanligt for mig.

Anmeld

16. juni 2014

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Det lyder bekendt :-) jeg har normalt mens i 4 dage, men da jeg havde en bio, kom det næsten det hele på én dag, og kun lidt den næste, og så et par dage med noget jeg faktisk kun vil betegne som mild pletblødning. Klumper har jeg altid haft med (mums!), så dem ser jeg ikke som noget usædvanligt for mig.

mit er også plet nu også lidt kraftigt også plet igen. dag 1 styrt blod dag 2 også en del dag 3 plet blod dag 4 næsten stoppet også alligevel ikke, her til aften er det meget lidt, havde voldsom kvalme igår og idag og opkast inat. har lidt ømme bryster og bare voldsom træt.
men det jo op på hesten igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.