Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vent og se - det kan være en lille rift i skeden, det kan være et æg, der sætter sig fast, det kan være 1000 ting.. Jeg for en positiv test om en uges tid!
Anonym skriver: Der 6 dage til min mens, men her fra morgen hvor jeg vil ud a tørre mig, var der meget slim med helt lyst blod i. Tørre mig igen også der ingenting? Uhmm. Vi har prøvet i 1 år og 3 mdr :s
Der 6 dage til min mens, men her fra morgen hvor jeg vil ud a tørre mig, var der meget slim med helt lyst blod i. Tørre mig igen også der ingenting? Uhmm. Vi har prøvet i 1 år og 3 mdr :s
Det oplevede jeg også 1 uges tid inden jeg testede positivt med min søn
Krydser fingre for jer..
Det kan jo være en tidlig bio.. Jeg blødte også helt vildt meget, da jeg havde min, som om alt blev tømt ud på én gang, istedet for at være spredt ud over nogle dage som normalt ..
Chellie skriver: Det kan jo være en tidlig bio.. Jeg blødte også helt vildt meget, da jeg havde min, som om alt blev tømt ud på én gang, istedet for at være spredt ud over nogle dage som normalt ..
Anonym skriver: Fik også stik i begge sider af æggestokke og en murren i maven, ikke menstruation artigt. Så måske?:s er næsten færdig med a bløde blødte kraftigt 2 dage det var meget klumpe tykt og rendt bare ud mig Undskyld for detaljer :0)
Fik også stik i begge sider af æggestokke og en murren i maven, ikke menstruation artigt. Så måske?:s er næsten færdig med a bløde blødte kraftigt 2 dage det var meget klumpe tykt og rendt bare ud mig Undskyld for detaljer :0)
Det lyder bekendt :-) jeg har normalt mens i 4 dage, men da jeg havde en bio, kom det næsten det hele på én dag, og kun lidt den næste, og så et par dage med noget jeg faktisk kun vil betegne som mild pletblødning. Klumper har jeg altid haft med (mums!), så dem ser jeg ikke som noget usædvanligt for mig.
Chellie skriver: Det lyder bekendt :-) jeg har normalt mens i 4 dage, men da jeg havde en bio, kom det næsten det hele på én dag, og kun lidt den næste, og så et par dage med noget jeg faktisk kun vil betegne som mild pletblødning. Klumper har jeg altid haft med (mums!), så dem ser jeg ikke som noget usædvanligt for mig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128