Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
8 svar
3 synes godt om
12. juni 2014

kristina1124

Hej, jeg skal til, at holde cowboysfest her i August, jeg har kigget lidt rundt efter kostume, men kan ikke finde ud af hvad for et det skal være, da det skal være sødt, flot og lidt sexet, dog ikke for sexet da der også kommer andre fyre og jeg har en kæreste.. Hvilket et er så bedst af disse kostumer? Like gerne det i syntes er bedst. På forhånd TAK! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2014

Chellie

Hvor er det nogle fede kostumer! Jeg er ret sikker på, at jeg skal til samme fest  Jeg har overhovedet ikke valgt kostume endnu, men det er måske ved at være på tide..  Umiddelbart kan jeg bedst lide det øverste, men de er fine alle sammen  Hvor har du fundet dem?

Anmeld

13. juni 2014

debbie19

jeg synes 2 og 3 er pænest

Anmeld

13. juni 2014

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

1 eller 3 de er ikke så frække igen.. - synes ikke 2 har så meget med cowboy at gøre 

Anmeld

13. juni 2014

SandraXOXO

Er det kostumer til fester? :-D Jeg synes det ligner noget man kun har på derhjemme med kæresten. Nr 1 er flottest synes jeg.

Anmeld

13. juni 2014

mortilsilke

Jeg synes nummer 1, men ville nok tage et par strømpebukser på, så man ikke kan se ballerne og lår, synes også kun det er sådan man ser ud foran sin kæreste.

Anmeld

16. juni 2014

kristina1124

Tak for jeres indlæg alle sammen. Dog er det min egen 18 års, og jeg skal have lange hot pants indenunder  

Anmeld

16. juni 2014

kristina1124

Chellie, hvad for en fest skal du til? Mener du at jeg kender dig? 

Anmeld

17. juni 2014

Chellie

Chellie, hvad for en fest skal du til? Mener du at jeg kender dig? 

Jeg tror ikke nødvendigvis, vi kender hinanden, men festen jeg skal til er ret stor, og de kostumer, du linker til, ville være oplagte til den slags fest 

Det er den her, jeg skal til:  http://copenhagenburlesque.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.