Dagens posetive ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2014

Billemyre

Jeg har lige præcis i dag afsluttet de sidste tests på min skole, så nu kan jeg bare glæde mig til på lørdag, hvor jeg efter tre års uddannelse får mit diplom og min nye titel som 'Authorized CVT teacher' (sanglærer/vocal coach i Komplet Sangteknik)... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

Rasta(wo)man

Troldemommi skriver:

Jeg ved ikke om han er tidlig til det, men jeg blev bare så rørt

Jeg fik lige et billede af det

Nååååååååå så fine små tænder  

min den lille gik omkring 9-  10 måneder og der fik jeg at vide var lidt tidligt. men tilsyneladende er det jo rette tid for dem 

Men de bliver sgu pludselig Meget større fra den vinkel

Anmeld

12. juni 2014

Rasta(wo)man

Billemyre skriver:

Jeg har lige præcis i dag afsluttet de sidste tests på min skole, så nu kan jeg bare glæde mig til på lørdag, hvor jeg efter tre års uddannelse får mit diplom og min nye titel som 'Authorized CVT teacher' (sanglærer/vocal coach i Komplet Sangteknik)... 

Tillykke Tillykke hvor er bare sej !!!!

Anmeld

12. juni 2014

Troldemommi

Rasta(wo)man skriver:

Nååååååååå så fine små tænder  

min den lille gik omkring 9-  10 måneder og der fik jeg at vide var lidt tidligt. men tilsyneladende er det jo rette tid for dem 

Men de bliver sgu pludselig Meget større fra den vinkel

Ja det går så stærkt og man kan ikke helt følge med og når man så er et følsomt gemyt så er det let at blive lidt berørt

Og min datter er så så småt ved at smide bleen så jeg føler det går lidt stærkt for tiden

Monica

Anmeld

12. juni 2014

Rasta(wo)man

Troldemommi skriver:

Ja det går så stærkt og man kan ikke helt følge med og når man så er et følsomt gemyt så er det let at blive lidt berørt

Og min datter er så så småt ved at smide bleen så jeg føler det går lidt stærkt for tiden

Monica

Ja mon ikke. Har aldrig tudet så Meget som efter jeg blev mor !! 

Men hver alder sin charme. Lige nu nyder jeg ikke at skulle skifte/basket bleer. Til gengæld så har jeg en med det bildserie 5 års trods og en teenager. ( manhålet en smiley der høber Meget hurtigt langt bort )

Anmeld

12. juni 2014

Trekløver(:

Min datter har fået sin 4. tand ellers ikke meget positivt i dag, da jeg er syg med influenza

Anmeld

12. juni 2014

Rasta(wo)man

M_V skriver:

Min datter har fået sin 4. tand ellers ikke meget positivt i dag, da jeg er syg med influenza

Hvor fint. To oppe og to under ? 

Det eneste positive ved influenza er at man kun kan få den samme type en gang. 

Rigtig god bedring

Anmeld

12. juni 2014

Trekløver(:

Rasta(wo)man skriver:

Hvor fint. To oppe og to under ? 

Det eneste positive ved influenza er at man kun kan få den samme type en gang. 

Rigtig god bedring

Jep. To oppe og to under

Og ja det har du ret i, så er der da en mindre fremover og mange tak.

Anmeld

16. juni 2014

Billemyre

Tillykke Tillykke hvor er bare sej !!!!

Tusinde tak 
Det var bare så FEDT at blive færdig - og vi holdt en stor fed afslutningskoncert i Copenhagen Jazzhouse i går aftens. Skønt!

Anmeld

16. juni 2014

Noahmor

Rasta(wo)man skriver:

Det mest positive der er slet for mig i dag er at min tætte veninde har meddelt at hun endelig er gravid efter at de har prøvet i næsten to år .

Hvad hvad er det bedste der er sket for dig i dag ?

At kæresten og jeg spontant tog på cafe og spise. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.