Samværs spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej alle på baby.dk!
Jeg har brug for hjælp da jeg ikke kender reglerne og ikke ved hvor jeg skal lede.

Jeg er enlig mor til barn på 2 år.

Hvad er reglerne for hvad faren til barnet selv skal sørge for i samværet? Her mener jeg ekstra tøj, bleer osv?
Er det mig der skal pakke tasken til barnet? De ser hinanden en gang i ugen et par timer og vi har ikke en ordning gennem forvaltningen.

Hvad ved i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

Jj1709

Anonym skriver:

Hej alle på baby.dk!
Jeg har brug for hjælp da jeg ikke kender reglerne og ikke ved hvor jeg skal lede.

Jeg er enlig mor til barn på 2 år.

Hvad er reglerne for hvad faren til barnet selv skal sørge for i samværet? Her mener jeg ekstra tøj, bleer osv?
Er det mig der skal pakke tasken til barnet? De ser hinanden en gang i ugen et par timer og vi har ikke en ordning gennem forvaltningen.

Hvad ved i?

Tror reglerne er sådan at hvis han betaler børnepenge, så er det dig der skal sørge for det barnet skal bruge.. 

Sådan var det ihvertfald da min datter havde samvær med hendes far  

Anmeld

12. juni 2014

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Det eneste du skal sørge for er tøj til årstiden. Men når det er så kort han har barnet ville et par bleer nok ikke være den store udskrivning? ��

Anmeld

12. juni 2014

LinLin

Bopælsforælderen skal sørge for tøj. Og samværsforælder har i Øvrigt ikke pligt til at vaske dette...

Min søns far (/farmor) køber det dog selv og har sagt jeg ikke behøver give ham andet med end overtøj og sko med...

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Tak for hurtigt svar!
Det gør mig intet at skulle give et par bleer med.. var bare i tvivl om hvem der sku sørge for det men godt at vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.