An&Jo skriver:
Vi er ved tryg, eller ihvertfald er vi det ca 20 dage endnu, og så er det godt nok slut!!
De er sq da nogle røvhuller af en anden verden.. 
Da vi købte ny bil satte vi den med vilje i mit navn, dog først efter vi havde snakket med forsikringsselskabet om pris på forsikring osv.. MEN jeg skal da lige love for at de tager røven på deres kunder..
Jeg har min kærestes anciennitet, og det har jeg haft hele tiden da vi har haft adresse sammen længe nok til dette osv, altså vi opfylder alle kravene.. Jeg blev for det første lovet en bil forsikring til 6000kr om året og en selvrisiko på 3000kr.. Det sagde vi ja til, for vi gad ikke have bilen ved et seperat selskab..
Nu er det så sådan at vi for et par måneder siden opdagede at de havde hævet prisen til 8400kr årligt, samt min selvrisiko pludselig var steget til 6400kr, vi ringer ind til dem, og de kan så godt se at det var helt hen i vejret, og sådan var det på flere af vores forsikringer.. De laver det hele om, og prisen for min bil forsikring blev således 6700kr årligt, og en selvrisiko på kasko'en på 6400kr og en selvrisiko på ansvarsforsikringen på det halve af det beløb..
Nu var vi så, så uheldige at Johannes bankede bildøren op i døren på en anden bil, og vi står jo selvfølgelig ved vores ansvar og vi venter derfor på ejerne og får udvekslet alle de der ting man skal.. Nu har vi så lagt i "krig" med tryg hele dagen fordi de pludselig har sat min selvrisiko på min ansvarsforsikring op til 6400kr istedet for den lovede pris..
Vi har INGEN beviser på de tidligere priser, for alle vores papirer ligger online, altså har vi intet i udprintet form fra tidligere, og de kan bare lave om som det passer dem og håbe på at man ikke opdager det.. 

Jeg kan godt fortælle jer at jeg er rasende, og desuden så kommer det ALDRIG nogensinde til at koste 6400kr for at få en enkelt dør lakeret om, det er det man giver for hele bilen!!
Skaden var på str med hullet i en 5kr, altså virkelig lille, og jeg har billeder af skaden, netop for at kunne dokumentere med dato hvis nu de skulle finde på at lave noget fusk..
jeg har på den hårde måde lært ikke at stole på det gode i folk, og derfor dokumenterer jeg altid, og ALTID med datoer..
Men for fanden altså, hvorfor skal tryg være sådan nogle idioter??
Nu har vi ihvertfald skiftet selskab, og så ringer de os gudhjælpemig op fra tryg fordi de kan se at et andet selskab søger om indsigt i vores forsikringer, og så vil de forsikre os til de samme priser..
Ja det ved vi jo så at de kun gør i kort tid, og så sætter de priserne op igen.. Vi flytter selskab og sådan bliver det.. Det nye sted hedder min selvrisiko så også kun 2000kr på både ansvar og kasko..
Det er til at brække sig over den måde de kører forretning på..
Andre der har været ligeså uheldige med tryg??
og nej min tone er ikke sober, for jeg er godt nok sur!! 

vi har tryg og har været tilfreds, vi har dog ikke bil og har brugt vores indbosforsikring 2 gang og har aldrig haft problemer