Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Troldemommi skriver: Jeg kan ikke finde det på nettet, måske du kan huske det?Monica
Jeg kan ikke finde det på nettet, måske du kan huske det?Monica
Tror den hedder "truntebus"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lucky05 skriver: Tror den hedder "truntebus"
GUSO skriver: Den hedder babu
Den hedder babu
Den hedder ba(r)bu
Har set ALT ALT ALT for meget Junglehjul
Wampires skriver: Den hedder ba(r)bu Har set ALT ALT ALT for meget Junglehjul
Troldemommi skriver: Ja også her, men det er da også en sød tegnefilm Monica
Ja også her, men det er da også en sød tegnefilm Monica
Helt enig
Det er helt klart en af de bedre tegnefilm på Junior
Wampires skriver: Helt enig Det er helt klart en af de bedre tegnefilm på Junior
Troldemommi skriver: Jeg er faktisk overrasket over hvor højt niveau deres tegnefilm er i, det eneste jeg syntes er dårligt er art attack, det er jo umuligt at lave selv Monica
Jeg er faktisk overrasket over hvor højt niveau deres tegnefilm er i, det eneste jeg syntes er dårligt er art attack, det er jo umuligt at lave selv Monica
haha.. kæresten kan virkelig ikke klare ham i Art attacks stemme det er det eneste vi ikke "får lov" at se inde i stuen af børnetv
synes art attack kan give inspiration til ting man selv kan lave har f.eks. selv brugt tricket med at lave tusser til vandfarver inden vi fik købt rigtige vandfarvelade brugte tricket til at farve vores trylledejsfigurer
Wampires skriver: haha.. kæresten kan virkelig ikke klare ham i Art attacks stemme det er det eneste vi ikke "får lov" at se inde i stuen af børnetv synes art attack kan give inspiration til ting man selv kan lave har f.eks. selv brugt tricket med at lave tusser til vandfarver inden vi fik købt rigtige vandfarvelade brugte tricket til at farve vores trylledejsfigurer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128