Gave til børnehaven (dilemma)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
5 svar
1 synes godt om
12. juni 2014

Lullaby

Yazmin stopper i børnehaven her til sommer. Derfor har vi længe snakket om en gave til dem. Yazmin fandt så på den ide, at de skulle have et krus hver, med deres navne. Et rigtigt solidt krus, som skal special bestilles. Det vil koste knap 90 kr pr krus. Altså 3*90. Men nu er der nogle af forældrene som slår sig sammen til en gave. Så skal vi af med 50 kr. Økonomisk kan det helt klart svare sig men følelsesmæssigt ved jeg ikke. Yazmin har glædet sig meget til at give dem deres krus. Også fordi hun siger at de mangler dem. Hvad ville I gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Yazmin stopper i børnehaven her til sommer. Derfor har vi længe snakket om en gave til dem. Yazmin fandt så på den ide, at de skulle have et krus hver, med deres navne. Et rigtigt solidt krus, som skal special bestilles. Det vil koste knap 90 kr pr krus. Altså 3*90. Men nu er der nogle af forældrene som slår sig sammen til en gave. Så skal vi af med 50 kr. Økonomisk kan det helt klart svare sig men følelsesmæssigt ved jeg ikke. Yazmin har glædet sig meget til at give dem deres krus. Også fordi hun siger at de mangler dem. Hvad ville I gøre?

Jeg ville give krusene og forklare de andre forældre at din datter havde fået den her ide og glæder sig til at give dem krusene. 

Anmeld

12. juni 2014

bøllen

Lullaby skriver:

Jeg ville højst sandsynligt holde ved den oprindelige plan med krusene. Syntes det en en god ide og hvis din datter havde glædet sig til at give dem, vil jeg holde ved det.

Det er jo også frivilligt om I vil være med i fælles gaven. Og ville som en anden siger, sig som det er . At I har planlagt en gave.

Anmeld

12. juni 2014

Lotus86

Jeg ville uden tvivl holde mig til krusene, synes det er en rigtig sød idé, og det betyder noget for din datter. Synes i øvrigt det er dybt upersonligt at give en fællesgave i sådan en situation.

Anmeld

12. juni 2014

TNBC

Lullaby skriver:

Jeg ville gå med det første, fordi det er en gave fra hende, og det er det hun gerne vil give. og jeg er sikker på at de bliver super glade for dem

Anmeld

12. juni 2014

Kløver

Enig med de andre, ville også lade hende give krusene ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.