1.gang IVF / Brunt udflåd (elastik?) / Befordrings

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
0 svar
0 synes godt om
12. juni 2014

sukkergrisen

Hej alle søde piger :lol:

For en uge siden var jeg til 1. scanning.
Da var det to dage siden jeg havde fået det røde, og da havde jeg taget suprefact siden 12. dagen.
Denne dag skulle jeg også begynde at tage gonal-f IE på 187,5 endheder.

Til 1. scanning sagde de, at der nok var omkring 6 æggeblærer på den ene side, og måske 7 på den anden side. Og tynd slimhinde, men det så fint ud det hele

I mandags fik jeg så taget en blodprøve, for at se om det hele så ud som det skulle være, om jeg evt. skulle op i dosis, men det skulle jeg ikke lige der.

Nu har jeg været til nr. 2 scanning på Skive fertilitetsklinik. (sidste gang var for en uge siden)
Og de sagde, at der nok var 3 æggeblærer på den ene side, 5 på den anden, og en slimhinde på 10 mm.

Har taget gonal-f IE 187,5 enheder i en uge, samt suprefact siden 21. dagen, men idag og imorgen, skal jeg tage 225 enheder, for så at komme til scanning igen på lørdag.

Skal måske have taget æg ud man el. tirs el. ons i næste uge.
Så må vi se, om hvor mange æg der er, da en øget dosis gonal-f gerne skulle få de nuværende til at vokse endnu mere, samt der evt. skulle komme lidt flere frem

Men nu er spørgsmålet så; hvorfor har jeg sådan noget brunt udflåd, ligesom elastik??? (lidt ligesom ÆL slim, det ligner det faktisk, bare det er brunt) (Begyndte igår)
Hvad betyder dette? Godt eller skidt?

Og mht. befordringstilskud, hvor skal man så sende det hen, det stykke papir, som man har fået udfyldt fra fertilitets klinikken?
Og hvornår/hvordan får man det udbetalt? Lige når man har sendt det ind, og de har behandlet det, eller wha?

Håber i kan hjælpe mig

Knus fra Sukkergrisen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.