Min datter er mærkelig pt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
9 svar
3 synes godt om
12. juni 2014

asff

Ja det lyder ikke så pænt, men min datter er altså blevet underlig. De sidste 3-4 dage har hun været ekstremt pylret.. Hun har haft lidt feber, men ikke siden mandag. Hun vil ikke ligge selv, (lige nu sidder jeg på gulvet ved siden af hende.) Hun vil ikke spise grød som hun plejer at ELSKE, hun smiler slet ikke så meget mere Jeg har haft ringet til lægen, som mente at vi skulle se på det d 23 hvor jeg har en tid. Jeg troede at hun var ved at få en tand, men den burde da være kommet op nu, hvis det var det? Nogen der ved hvad der kan være galt? Hun er 5 måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

stjernehimmel

asff skriver:

Ja det lyder ikke så pænt, men min datter er altså blevet underlig. De sidste 3-4 dage har hun været ekstremt pylret.. Hun har haft lidt feber, men ikke siden mandag. Hun vil ikke ligge selv, (lige nu sidder jeg på gulvet ved siden af hende.) Hun vil ikke spise grød som hun plejer at ELSKE, hun smiler slet ikke så meget mere Jeg har haft ringet til lægen, som mente at vi skulle se på det d 23 hvor jeg har en tid. Jeg troede at hun var ved at få en tand, men den burde da være kommet op nu, hvis det var det? Nogen der ved hvad der kan være galt? Hun er 5 måneder.

der kan gå flere måneder inden tanden kommer.. hun kan snildt ha gener af den nu og så det går væk igen....

børn skifter os i hvad de vil ha, hun er måske bare løbet surt i det grød

Anmeld

12. juni 2014

asff

stjernehimmel skriver:

der kan gå flere måneder inden tanden kommer.. hun kan snildt ha gener af den nu og så det går væk igen....

børn skifter os i hvad de vil ha, hun er måske bare løbet surt i det grød

Hun får noget nyt hver 5. dag.. Så det burde da ikke være det? 

Anmeld

12. juni 2014

stjernehimmel

asff skriver:

Hun får noget nyt hver 5. dag.. Så det burde da ikke være det? 

det kan jo skyldes mange ting.. det er varmt og er hun lidt skidt har hun måske bare ikke appetitten.....  

Anmeld

12. juni 2014

Trekløver(:

asff skriver:

Du beskriver lige nøjagtig min datter, da hun var 5 måneder, og jeg oprettede også en tråd om det herinde.

Tror det er et spring i udviklingen. Troede også det var tænder, men der fik hun først 3 måneder senere. Det er helt normalt åbenbart at de lige har sådan en mut periode, hvor de er meget tryghedssøgende.

Her gik det over i løbet af 3 uger.

Håber din datter snart er glad og tilfreds igen, og godt at lægen lige ser på hende for en sikkerhedsskyld.

Anmeld

12. juni 2014

asff

stjernehimmel skriver:

det kan jo skyldes mange ting.. det er varmt og er hun lidt skidt har hun måske bare ikke appetitten.....  

Nej du har ret..

Anmeld

12. juni 2014

asff

M_V skriver:

Du beskriver lige nøjagtig min datter, da hun var 5 måneder, og jeg oprettede også en tråd om det herinde.

Tror det er et spring i udviklingen. Troede også det var tænder, men der fik hun først 3 måneder senere. Det er helt normalt åbenbart at de lige har sådan en mut periode, hvor de er meget tryghedssøgende.

Her gik det over i løbet af 3 uger.

Håber din datter snart er glad og tilfreds igen, og godt at lægen lige ser på hende for en sikkerhedsskyld.

Det er jeg glad for! ALtså ikke at din datter var trist. Så håber jeg det snart går over.

Anmeld

12. juni 2014

Bertris

Det er meget normalt at de har perioder hvor de bare ikke ligner sig selv, mindes også vores datter var helt anderledes omkring de 5 mdr? 
men der kom så også to tænder på en gang, og hun havde svært ved at kapere varmen 

Anmeld

12. juni 2014

Trekløver(:

asff skriver:

Det er jeg glad for! ALtså ikke at din datter var trist. Så håber jeg det snart går over.

Det skal nok gå over igen og husker også det med appetitten. Vi tog til vagtlægen fordi vi var sikre på hun måtte have ondt i ørene siden hun spise så lidt fra flasken. Men der var ingenting.

Så det er bare at være der for hende, og støtte hende lige nu og så går det over :-)

Anmeld

12. juni 2014

Clisolka

asff skriver:

Kan det evt. være et tigerspring?

De små oplever sådanne perioder engang imellem - gerne i forbindelse med tænder, sygdom, tigerspring - varmen måske osv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.