Frustret, Oppustet, ingen mens og dag 43

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
2 svar
1 synes godt om
12. juni 2014

Mulle0802

Hej Alle sammen,

Jeg har lige brug for at komme ud med mine frustrationer.
I dag er det dag 43 og stadíg ingen tegn på menstruation, men heller ingen gravidlitet - har testet to gange.

Er oppustet hver morgen, øv. Og skal på ferie i morgen. Bikini og måske kommende menstruation er ingen god ting

Jeg har fået en tid ved lægen efter ferien, da jeg synes jeg har en mærkelig cyklus, godt nok stoppede jeg på P-ring i nov. Synes bare ikke jeg har hørt det skal tage så lang tid at få en normal cyklus - nogen erfaringer efter P-Ring stop?

Min cyklus siden feb. hvor vi startede PB har set sådan ud:

49 dage, 28 dage, 31 dage og nu? Har inden PB haft to cyklus - men har ikke antal dage på men samlet 72 dage ca.

Jeg aner ikke hvornår jeg har ægløsning, trods brug af æl test.

Det er op af bakke synes jeg godt nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

maak

Trinze86 skriver:

Hej Alle sammen,

Jeg har lige brug for at komme ud med mine frustrationer.
I dag er det dag 43 og stadíg ingen tegn på menstruation, men heller ingen gravidlitet - har testet to gange.

Er oppustet hver morgen, øv. Og skal på ferie i morgen. Bikini og måske kommende menstruation er ingen god ting

Jeg har fået en tid ved lægen efter ferien, da jeg synes jeg har en mærkelig cyklus, godt nok stoppede jeg på P-ring i nov. Synes bare ikke jeg har hørt det skal tage så lang tid at få en normal cyklus - nogen erfaringer efter P-Ring stop?

Min cyklus siden feb. hvor vi startede PB har set sådan ud:

49 dage, 28 dage, 31 dage og nu? Har inden PB haft to cyklus - men har ikke antal dage på men samlet 72 dage ca.

Jeg aner ikke hvornår jeg har ægløsning, trods brug af æl test.

Det er op af bakke synes jeg godt nok.

Kan godt forstå at du er frustreret 

Jeg ved det er svært, men synes du skal prøve at tænke på ferien nu, så du kan nyde den  Og så hjælper det altid at komme til lægen og få nogle svar, og evt. en gynækolog!

Har selv haft gået i næsten 6 mdr med meget uregelmæssig cyklus, men kom rigtig hurtigt på banen igen efter besøg ved læge og gyn.  Og jeg er sikker på at de kan finde ud af, hvis der er noget galt. 

Hvem ved, det kan være at det bare tager tid efter stoppet, men har desværre ingen erfaringer på det område. Det kan også være det hjælper at komme lidt væk fra det hele! 

Håber du får en skøn ferie 

Anmeld

12. juni 2014

Mulle0802

Nu har jeg så lige fået rigtig meget ægløsningsslim. Så måske min cyklus er regelmæssig. Jeg havde nemlig ægløsningsslim dag 15 og hvis min cyklus var på 28 dage så passer det med jeg igen har ægløsning på dag 43. Så måske er min mens udeblevet. Vil hjem og tage en æl test. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.