5 dage gammel - rød pung

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juni 2014

ano14316

Hej
Lige et hurtigt spørgsmål..

Lille manden er 5 dage gammel og har Aiden han blev født haft ild rød pung..
Idag ser jeg så er der er sådan lidt overgang imellem den ild røde hud og resten som om at han er hudløs, og bliver faktisk lidt bekymret for om han er hudløs.. nogen der har nogen erfaringer?

SP kommer i morgen, snakker selvfølgelig også med hende om det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2014

L&V

ano14316 skriver:

Hej

Idag ser jeg så er der er sådan lidt overgang imellem den ild røde hud og resten som om at han er hudløs, og bliver faktisk lidt bekymret for om han er hudløs.. nogen der har nogen erfaringer?

Det får min basse os nemt og især i varmen så jeg bruger pudder i løbet af dagen og pantol creme. Hvis det er meget slemt ka du så ik ta bleen af også lade ham ha bar mås evt med en stof blee over

Anmeld

11. juni 2014

ano14316

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det får min basse os nemt og især i varmen så jeg bruger pudder i løbet af dagen og pantol creme. Hvis det er meget slemt ka du så ik ta bleen af også lade ham ha bar mås evt med en stof blee over

Jamen jeg kan ikke finde ud af om det er fordi han er rød, som i rød numse, eller om han bare er ræd derfor fordi han er så ny, han så sådan ud, da han kom ud, og der er ingen af sygeplejerskerne på sygehuset der sagde noget til det..

Anmeld

11. juni 2014

Sahara82

ano14316 skriver:

Hej

Min søn har døjet rigtig meget med det, og det eneste der har virket for os er noget min læge rådede os til. Luft, lys og inden bleen kommer på igen skal man drysse kartoffelmel på. Det har virkeligt gjort forskellen, så af med bleen. Det er heldigvis også dejligt varmt til at ligge lidt uden på puslebordet.

Anmeld

11. juni 2014

ano14316

Sarah82 skriver:

Min søn har døjet rigtig meget med det, og det eneste der har virket for os er noget min læge rådede os til. Luft, lys og inden bleen kommer på igen skal man drysse kartoffelmel på. Det har virkeligt gjort forskellen, så af med bleen. Det er heldigvis også dejligt varmt til at ligge lidt uden på puslebordet.

Så han sådan ud da han blev født?

Anmeld

11. juni 2014

L&V

ano14316 skriver:

Jamen jeg kan ikke finde ud af om det er fordi han er rød, som i rød numse, eller om han bare er ræd derfor fordi han er så ny, han så sådan ud, da han kom ud, og der er ingen af sygeplejerskerne på sygehuset der sagde noget til det..

Men uanset hva ska den jo ikke være irriteret rød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.