Bare lidt ynk:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

857 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juni 2014

Anonym trådstarter

Beklager på forhånd mit meget klynkene indlæg, har bare brug for at komme id med det.

Jeg har simpelthen så ondt af mig selv lige nu

Jeg føler mig efterhånden så træt af mig selv og min krop.

Jeg har i mere end 3 måneder været helt og aldeles forstoppet. Lægen aner ikke hvad det skylds, venter nu på at skulle kaldes ind på kirurgisk afdeling til flere undersøgelser.
Jeg stopper mig fuld af alverdens afføringsmilder( via lægen) og der sker bare ingen ting.
Min mave gør næsten hele tiden ondt og mit humør er ikke hvad det burde være.

Er i behandling med tetracyklin(staves) og har været det i 7 måneder og det virker, men må ikke blive ved med at tage det og så snart jeg stopper, slår jeg ud over hele kroppe. Så uretfærdigt at noget der endelig virker ikke er godt for kroppen. Så skal nu endnu en gang til hudlægen.
Samtidig er mit udslæt (eksem på armene) brud ud igen.

Jeg er begyndt at svede de sidste par måneder helt sindssygt meget om natten så jeg sveder igennem alt. Madras, dyne, alt er bare vådt. Det er så ulækkert og igen kan lægen ikke finde en årsag

Har haft hold i nakken i begge sider i snart 2 uger, det er klart blevet bedre, men langt fra godt

Og nu idag har jeg så fået mild feber og en stor rød hævet spytkirtel i munden. Så min kind dunker og ja, jeg har bare lyst til at tude!

Hvad sker det lige for min krop?!?

Og når jeg nu skriver det ned lyder det jo helt vildt voldsomt
Jeg kan jo sagtens fungere, jeg har det bare ikke godt og føler mig , træt, sur og brugt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Sikken en omgang du har der :-( 

Jeg kender til Tetracyklin, har selv fået det og roacutan ( går ud fra det er mod acne ) Det er noget hårdt stads at tage... 

Håber du får det bedre snart 

Anmeld

11. juni 2014

Anonym trådstarter

Inger skriver:

Jeg kender til Tetracyklin, har selv fået det og roacutan ( går ud fra det er mod acne ) Det er noget hårdt stads at tage... 

Hudlægenved ikke hvad det præcis er, men jeg har prøvet et utal af ting uden effekt og fået taget biopsi uden at fået konkret svar.

Jeg har ingen bivirkninger haft af behandlingen.

Tusind tak, det gør jeg også

Anmeld

11. juni 2014

Anonym trådstarter

Inger skriver:

Hvad er roacutan egentlig?

Anmeld

12. juni 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Roaccutan er et heftigt lægemiddel mod svær bl.a svær akne. Jeg har fået det 2 gange, og det er så stærkt at man SKAL have taget blodprøve inden man starter og blodprøve HVER månede, for det går ud over forskellige ting i din krop og så tjekker de at man ikke er gravid, for det skader fosteret, og fosteret får svære misdannelser. Så man må under ingen omstændigheder blive eller være gravid og man skal også vente en månede eller to, bagefter inden kroppen er renset for det. Rouaccutan er smækfyldt med A-vitaminer så man tørre ud indefra Min læber lignede noget der var løgn i lang tid, og fik næseblod i tide og utide :-)  resultatet var godt i et pænt stykke tid, men det kom tilbage igen, og var så også ude og prøve tetracyklin, syntes ikke det havde den store virkning på mig, så nu lever jeg sådan som jeg ser ud og bruger make up i det daglige :-) 

Er det også akne du får for, og vil du ikke svare er det helt ok  God dag til dig 

Anmeld

12. juni 2014

Anonym trådstarter

Inger skriver:

Roaccutan er et heftigt lægemiddel mod svær bl.a svær akne. Jeg har fået det 2 gange, og det er så stærkt at man SKAL have taget blodprøve inden man starter og blodprøve HVER månede, for det går ud over forskellige ting i din krop og så tjekker de at man ikke er gravid, for det skader fosteret, og fosteret får svære misdannelser. Så man må under ingen omstændigheder blive eller være gravid og man skal også vente en månede eller to, bagefter inden kroppen er renset for det. Rouaccutan er smækfyldt med A-vitaminer så man tørre ud indefra Min læber lignede noget der var løgn i lang tid, og fik næseblod i tide og utide :-)  resultatet var godt i et pænt stykke tid, men det kom tilbage igen, og var så også ude og prøve tetracyklin, syntes ikke det havde den store virkning på mig, så nu lever jeg sådan som jeg ser ud og bruger make up i det daglige :-) 

Er det også akne du får for, og vil du ikke svare er det helt ok  God dag til dig 

Puha, det lyder ikke særlig rart

Som jeg skrev i det andet indlæg, så ved de ikke præcis hvad det er
Der har været flere ting på tale, men på min medicin, står der mod røde knopper
De har talt om svamp, acne, og andre forskellige hudsygdomme, men har ikke fundet svaret. Derfor jeg endnu en gang skal til hudlæge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.