Øv troede lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. juni 2014

Anonym trådstarter

Ja øv øv ved godt det var dumt at teste allerede inden mens burde komme. Men har bare haft sådan en murren og en fornemmelse i maven de sidste 3 dage, og lette smerter i lænden idag. Så test monsteret kom frem i mig men den var negativ! Det er både på godt og ondt at være herinde man læser alle de symptomer folk har og så mærker man jo lige pludselig det hele på sig selv. Ih altså det er svært når man så gerne vil!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2014

M (:

Anonym skriver:

Ja øv øv ved godt det var dumt at teste allerede inden mens burde komme. Men har bare haft sådan en murren og en fornemmelse i maven de sidste 3 dage, og lette smerter i lænden idag. Så test monsteret kom frem i mig men den var negativ! Det er både på godt og ondt at være herinde man læser alle de symptomer folk har og så mærker man jo lige pludselig det hele på sig selv. Ih altså det er svært når man så gerne vil!  

Er mens kommet? For ellers er det jo ikke for sent endnu. 

Anmeld

11. juni 2014

Anonym trådstarter

Nej ikke endnu, så der er stadig et lille håb endnu meeeeen. Tror bare at det er mit hoved der spiller mig et puds desværre jeg er ik sikker på hvornår jeg har haft æl så ved ikke om vi har været så heldig at ramme plet, tror min mens skal komme om en uge eller to. Jeg er lige stoppet på piller så det er ik sikkert den er så regelmæssig  

Anmeld

11. juni 2014

M (:

Nej ikke endnu, så der er stadig et lille håb endnu meeeeen. Tror bare at det er mit hoved der spiller mig et puds desværre jeg er ik sikker på hvornår jeg har haft æl så ved ikke om vi har været så heldig at ramme plet, tror min mens skal komme om en uge eller to. Jeg er lige stoppet på piller så det er ik sikkert den er så regelmæssig  

Hvis din mens først skal komme om en uge eller to er det jo aaaaalt for tidligt at teste! Op med humøret - det er jo ikke  umuligt at det er lykkedes (: 

Anmeld

11. juni 2014

Anonym trådstarter

Jaaa. Ved det godt havde bare læst at NOGLE kunne tyde en lillebitte streg og sådan som jeg har haft det de sidste tre dage havde jeg bare følelsen af at der var noget i gære. Det er bare så svært at vente på især hvis det viser sig at der ikke er noget

Anmeld

11. juni 2014

M (:

Anonym skriver:

Jaaa. Ved det godt havde bare læst at NOGLE kunne tyde en lillebitte streg og sådan som jeg har haft det de sidste tre dage havde jeg bare følelsen af at der var noget i gære. Det er bare så svært at vente på især hvis det viser sig at der ikke er noget

Ventetiden er hæslig. Men prøv at tænk på noget andet - før man ved af det kommer testdagen (: 

Anmeld

11. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg skal prøve det er dælme bare svært når man bare er klar og så gerne vil have en lille krudtugle 

Anmeld

11. juni 2014

M (:

Anonym skriver:

Jeg skal prøve det er dælme bare svært når man bare er klar og så gerne vil have en lille krudtugle 

Kan sagtens huske det - jeg behøvede gudskelov kun at vente en enkelt cyklus (: 

Anmeld

11. juni 2014

Anonym trådstarter

Ih håber godt nok den er der, vi sexer videre resten af måneden for at være sikker på jeg rammer æl det ku måske os være det jeg kan mærke men synes ikke jeg har ku se det på udflåd, der var lidt mere igår end normalt men synes ik det var klart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.