Spa for en dag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
5 svar
2 synes godt om
11. juni 2014

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Nu bliver jeg snart 25 år og kæresten og mig har aftalt vi tager ud en hel dag og hygger sammen med spa og hvad der nu ellers er sådan et sted. 

Er der nogen der har erfaringer med gode steder omkring Esbjerg, vejle og i de områder. 

Mangler lidt erfaringer da jeg aldrig har prøvet det før, og ikke ved hvad man skal gå efter  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2014

Vivienne

Hejsa

Jeg gav en adgang til de termiske bade på Vejle Fjord Hotel til min kæreste i fødselsdagsgave. Det var en fantastisk oplevelse for os begge to

Prøv og google det

Anmeld

11. juni 2014

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Vil jeg lige prøve  

Vi skal enten spise hjemme eller hos noget venners restaurant, derfor skal det måske være et hotel vi kan overnatte på efter vi har spist og der kan sove og få dejligt morgenmad og have en hel dag med wellness og bare os 2 alene. evt med noget aftesmiddag . 

Men kom gerne med flere erfaringer  

Anmeld

11. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
SANIE89 skriver:

Nu bliver jeg snart 25 år og kæresten og mig har aftalt vi tager ud en hel dag og hygger sammen med spa og hvad der nu ellers er sådan et sted. 

Er der nogen der har erfaringer med gode steder omkring Esbjerg, vejle og i de områder. 

Mangler lidt erfaringer da jeg aldrig har prøvet det før, og ikke ved hvad man skal gå efter  

Comwell i Brejning er fantastisk!

Har ikke overnattet der, eller været i restaurenten, men jeg kan lige love for at deres spa er herligt! - Jeg gik på efterskole lige ved siden af, og har været der et par gange 

Brejning ligger cirka midt i mellem Vejle og Fredericia. Der er fantastisk udsigt over fjorden, og hotellet ligger på gåafstand fra den hyggelige havn, hvor man også kan få en super lækker frokost på en hyggelig restaurent. Og så er det hele altså bare placeret i den smukkeste natur med lækker skov, perfekt til en hyggelig gåtur.

Anmeld

11. juni 2014

Skouboe

Jeg har lige været på Hotel Vejlefjord - fantastisk (omend ret pebret) oplevelse.

Anmeld

11. juni 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Som de andre siger.... Comwell er super, har været der både i Vejle og på Borupgård her på sjælland, og ellers de termiske bade, dem skal jeg også prøve på et tidspunkt.. God tur :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.