at anmelde en arbejds skade??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
22 svar
7 synes godt om
11. juni 2014

Kay

ja ved sgu ik om jeg burde være anonym... men sagen er at min bækkenløsning jo blev udløst af et knæk i ryggen på jobbet, men det vil min leder ikke anerkende... 

så nu skal jeg selv udfylde de skemaer... men jeg kan ikke få lov at åbne dem på min pc, den bliver ved at sige noget om at jeg ikke har den nyeste adobe... men det har jeg altså... og har også prøvet at hente den via deres link og det virker heller ikke... 

nogen der kan hjælpe?? 

http://www.ask.dk/da/Udgivelser/Blanketter.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2014

M&J87

Din tillidsmand på arbejde burde være behjælpelig. 

Anmeld

11. juni 2014

Kay

M&J87 skriver:

vi er så lille en arbejds plads at vi ikke har en tilleds mand... 

der er en fælles tilleds mand men fra en anden organisation end den jeg er meldt ind i... 

er pædagog... og jeg er lfs'er og de er bupl... og jeg har meget dårlige erfaringer med bupl og derfor skifede jeg ikke da det bare er  et vikariat... 

Anmeld

11. juni 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Kay skriver:

vi er så lille en arbejds plads at vi ikke har en tilleds mand... 

der er en fælles tilleds mand men fra en anden organisation end den jeg er meldt ind i... 

er pædagog... og jeg er lfs'er og de er bupl... og jeg har meget dårlige erfaringer med bupl og derfor skifede jeg ikke da det bare er  et vikariat... 

Jeg ville kontakte fagforeningen og sige det so det er at lederen ikke anerkender din skade og dokumenterne virker ikke på din computer..

Min fagforening udfyldte dem for mig dengang...

Anmeld

11. juni 2014

Kay

M&J87 skriver:

kan du åbne den i det link jeg har lagt ind??

den der hedder: 

Anmeldeblanketter Format
Anmeldelse af arbejdsulykker
- Blanket til borgere som vil anmelde en arbejdsulykke

Anmeld

11. juni 2014

Nea85

Kay skriver:

ja ved sgu ik om jeg burde være anonym... men sagen er at min bækkenløsning jo blev udløst af et knæk i ryggen på jobbet, men det vil min leder ikke anerkende... 

så nu skal jeg selv udfylde de skemaer... men jeg kan ikke få lov at åbne dem på min pc, den bliver ved at sige noget om at jeg ikke har den nyeste adobe... men det har jeg altså... og har også prøvet at hente den via deres link og det virker heller ikke... 

nogen der kan hjælpe?? 

Jeg har lige prøvet at åbne filen, og ligesom hos dig krævede det den nyeste version af Adobe. Den har jeg hentet, og nu kan jeg godt åbne her..

Anmeld

11. juni 2014

Kay

Wampires skriver:

Jeg ville kontakte fagforeningen og sige det so det er at lederen ikke anerkender din skade og dokumenterne virker ikke på din computer..

Min fagforening udfyldte dem for mig dengang...

tænkte bare at hvis en af jer kunne åbne den og så sende den til mig  

Anmeld

11. juni 2014

Kay

Nea85 skriver:

Jeg har lige prøvet at åbne filen, og ligesom hos dig krævede det den nyeste version af Adobe. Den har jeg hentet, og nu kan jeg godt åbne her..

kan du så sende den på mail til mig?? 

Anmeld

11. juni 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Kay skriver:

tænkte bare at hvis en af jer kunne åbne den og så sende den til mig  

mht adobe- afinstaller og geninstaller..

nogen gange går ged i opdateringerne så den ikke får hentet alle de filer den skal så den et sted siger den ikke er den nyeste men alle andre steder virker...

Har selv lige haft en geninstallitation af adobe og flash osv da ingen af dem virkede korrekt alle steder...

Anmeld

11. juni 2014

Kay

Wampires skriver:

mht adobe- afinstaller og geninstaller..

nogen gange går ged i opdateringerne så den ikke får hentet alle de filer den skal så den et sted siger den ikke er den nyeste men alle andre steder virker...

Har selv lige haft en geninstallitation af adobe og flash osv da ingen af dem virkede korrekt alle steder...

min pc er lige blevet re instaleret, og alle programmer er nye og "friske" ordnet af min lidt nørdede mand... så det burde bare funge... han prøvede igen i går at ordne det med adope i forhold til det link men den virker stadig ik her til morgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.