Godmorgen piger.
Efter at jeg i nat kun har fået 1,5 timers søvn, synes jeg snart det er nok.
Jeg har altid sovet som en sten, lige indtil mine teenager år hvor min mor blev syg af depression, så vågnede jeg bare der var en der tog et enkelt skridt i den anden ende af huset, og havde lidt svært ved at falde i søvn. Det var egentlig bare det. Da jeg flyttede hjemmefra for 5 år siden blev det meget bedre, og jeg har egentlig sovet fint, dog med meget nat tisseri pga min diabetes, men stadig fint.
Sagen er den at siden min mor desværre valgte at tage sit eget liv for 6 måneder siden, har jeg sovet ELENDIGT. Jeg får denne følelse af at min næse stopper fuldstændig til og der sidder en slags 'klump' jeg skal 'sluge' eller hvad man sige, og det kræver at jeg konstant laver den der snortelyd. Jeg aner ikke hvorfor, og nogle gange kan det tage mig op til 3 timer at falde i søvn! Det er virkelig belastende efterhånden. Oven i det tisser jeg så ekstremt meget ekstra pga min graviditet, og bliver 7 ud af 9 nætter nødt til at sove i stuen da min kæreste snorker så højt at ørepropper ikke kan gøre det.
Men, altså, det jeg søger råd mod - om nogen har prøvet at have denne følelse, og hvad man kan gøre for at det forsvinder igen, er denne her såkaldte 'klump', som jo egentlig ikke er der, men følelsen? Hvordan får jeg det her væk, så jeg bare kan sove uden at snorte min næse i alt fra 1-3 timer og få ekstremt ondt i både næse og hals om morgenen?
Håber i forstår hvad jeg mener med indlægget, og at det ikke blev for kludret 
Anmeld