Jeg er startet i praktik i en virksomhed, hvor jeg har mødt en rigtig sød fyr som er min kollegaer.
Jeg ved ikke om jeg tolker hans være måde som flirt eller er det bare mig.
første dag jeg startede, havde han øjnene på mig, og vi sad overfor hinanden, han begyndte og spørger hvad jeg skal efterfølgende og meget mere detaljeret indefor det hele.
Det tolker jeg selvfølgelig ikke som flirt.
Men efterfølgende når jeg går på gangen, så kalder han på mig næsten hvergang, ellers er han der allerede og han kommentere gerne.
sidst der gik jeg forbi og han kaldte efter mig, hvor i med jeg kom ind og så siger han, mit navn og at jeg larmer, så griner han selvf.
derefter sku jeg printe noget og så kigger han på mig (han stod i gangen) så siger han åh nej og smiler men følger efter mig hehe
ogda vi stod i kopi rummet, så siger han at alle taler om mig og siger jeg er sød.
så smilte jeg og sagde det er jeg sku da os
så grinte han og sagde ja du er sød.
den anden dag stod j med en anden medarbejder så kom han hele tiden efter os.
Og ud i det blå luft dukker han op og siger jeg har lært at sige sød på tegnesprog, hvori af med han gør det og siger dette kan man score en pige med.
Den anden dag sad jeg og spiste morgenmad, det forgår i hans kontor da der ingen andre plads er. Så begynder han og spørger ind til mit privat liv og hvor j bor. Jeg nævnte at jeg havde et barn men bor pt hos nogle bekendte da jeg ikke har en bolig, han spurgte meget detaljeret ind omkring hvem der har forældremyndighedrn og om hvorfor ex kæresten ikke var flyttet ud.
Derudover så have han jo poppet frem på mit kontor mange gange og så lige rørt ved mine skuldre og spurgt de andre om jeg gør et godt arbejde, med et glimt i øjet..
er det bare mig der tror dette er flirteri? Det sku længe siden jeg har prøvet det da j har været i et 5 års forhold som sluttede for 2 måneder siden,