Kan ikke finde ud af hvad jeg vil.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg håber det ligger det rigtige sted.

jeg har brug for lidt gode råd. 

Vi har et barn som jeg forguder. Hun er bare nr et i mit liv. Jeg er ikke i tvivl om jeg gerne vil have flere ig egentlig er jeg mega skruk. Mine ppiller er smidt og manden synes vi skal prøve de næste dage hvor jeg har ægløsning. Jeg vil egentlig hellere vente. Mest fordi jeg gerne vil tabe mig inden. Bare ti kg, men det er skide svært. Jeg må vel ikke tabe mig i en graviditet selv om jeg nu vejer lidt for meget?

jeg havde en meget nem fødsel med den første, men tanken om at skulle igennem en fødsel igen skræmmer mig som en i helvede. Nu ved jeg jo lige som hvad der venter mig og det har jeg egentlig ikke lyst til, og det er til trods for jeg har prøvet det før.

jeg arbejder med et meget fysisk krævende job (rengøring) men regner ned at stoppe efter sommeren. Men vil det være for hårdt når man er gravid? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis du helst vil vente, så vent!!!

Mht vægt, er du decideret overvægtig må man gerne være på en diæt under graviditet. I samråd med lægen altså! Det går ikke så meget ud på at tabe sig, men nok mere ikke at tage ret meget på under graviditeten. Dermed er man nok også nogen kg lettere når bebs er født.

Det med fødslen. Tja, det problem kommer du også til at stå med selvom i venter med et barn til. Det er vel noget man snakker med jm om og finder en løsning på, på den ene eller anden måde.

Og nej, rengøring er ikke for hårdt jeg er maler, 14 uger henne og det går fint indtil videre. Selfølgelig skal man tage lidt forbehold og måske slæbe lidt mindre af gangen end man plejer, men det er også det eneste.

Anmeld

10. juni 2014

Bshizzle

For det første syntes jeg du skulle ta en fast beslutning om du virkelig ønsker en graviditet nu her igen.. Eller vente? 

Jeg tabte mig under min graviditet i starten, men det var mere pga jeg ikke følte nogen sult. 

Men spiste stadig mættende mad, da babyen jo osse skal ha noget næring 

Jeg arbejder selv med rengøring (Sanitør) hos et Skadeservice, og jeg vil mene at det selvfølgelig vil være hårdt med mave på. 

Men jeg ville simpelhen huske på hvordan jeg bukke/strækker mig. 

Brug benene og ta nogle flere små pauser 

Og selvfølgelig se tiden an 

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

For det første syntes jeg du skulle ta en fast beslutning om du virkelig ønsker en graviditet nu her igen.. Eller vente? 

Jeg tabte mig under min graviditet i starten, men det var mere pga jeg ikke følte nogen sult. 

Men spiste stadig mættende mad, da babyen jo osse skal ha noget næring 

Jeg arbejder selv med rengøring (Sanitør) hos et Skadeservice, og jeg vil mene at det selvfølgelig vil være hårdt med mave på. 

Men jeg ville simpelhen huske på hvordan jeg bukke/strækker mig. 

Brug benene og ta nogle flere små pauser 

Og selvfølgelig se tiden an 

Det ville passe perfekt ind nu med en graviditet også så børnene vil ligge okay tæt. Men tror egentlig mest det er fødslen der gør at jeg ikke har lyst. Men om jeg venter eller gør det nu så skal jeg jo føde

i min første graviditet tabte jeg mig også men tog desværre også tyve kg på og det har jeg bare ikke lyst til igen. For de var så svære at komme af med. Men man kan vel undgå at tage så meget på hvis man spiser sundt og selvfølgelig ikke sulter sig.

det er kun et par måneder mere der er arbejde der hvor jeg er så vil heldigvis ikke skulle være der med mave på, men kan ikke finde ud af om det vil være hårdt i starten af graviditeten også.

og heldig is er der muligheder for at der kan tages lidt hensyn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.