baby kan ikke sove i varmen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.472 visninger
14 svar
5 synes godt om
10. juni 2014

Aluka

min dreng på 8 måneder har så svært ved at sove i den her varme. Han har en dragt med korte ben og koryr arme på,, og ligger kun med en baby dyneboppe ved hovedet for at putte med den. Der er CA 25 grader på hand værelse selvom vi laver gennemtræk 1-2 timer inden han skal i seng.

vi et løbet fuldstændig tør for ideer til hvordan vi kan få kølet rummet ned, så han kan falde til ro.

forslag modtages med kyshånd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

Tystys14

Aluka skriver:

min dreng på 8 måneder har så svært ved at sove i den her varme. Han har en dragt med korte ben og koryr arme på,, og ligger kun med en baby dyneboppe ved hovedet for at putte med den. Der er CA 25 grader på hand værelse selvom vi laver gennemtræk 1-2 timer inden han skal i seng.

vi et løbet fuldstændig tør for ideer til hvordan vi kan få kølet rummet ned, så han kan falde til ro.

En vindtelator (staves) ? Det bruger vi

Anmeld

10. juni 2014

tioyv

Stil en blæser til og blæse nede ved gulvet så den kølige luft fra gulvet cirkulere i rummet..

Anmeld

10. juni 2014

Albertsen92

Tag tøjet af ham?

Anmeld

10. juni 2014

Fuglemor

Ble og bar mave eller en undertøjet på. Her står vinduet også i hak

Anmeld

10. juni 2014

CaWi

Jeg ville lade ham ligge kun i ble.
Evt med vinduet på klem.

Anmeld

10. juni 2014

Trekløver(:

Aluka skriver:

Lad ham ligge i ble, som det eneste.

Anmeld

10. juni 2014

Aluka

tioyv skriver:

Stil en blæser til og blæse nede ved gulvet så den kølige luft fra gulvet cirkulere i rummet..

måske vi skulle prøve det

Anmeld

10. juni 2014

Aluka

tioyv skriver:

tak, det må vi prøve !

Anmeld

10. juni 2014

Aluka

Albertsen92 skriver:

Tag tøjet af ham?

Er bange for at han skal blive kold senere på natten/morgenen hvis han sover helt uden tøj, da han sparker dynen af, hvis vi giver ham den på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.