Ang. gode sutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.442 visninger
8 svar
2 synes godt om
10. juni 2014

Anonymo

Hej 

Min datter på 3 mdr. har aldrig ville have sut men vi fik afvide at vi skulle prøve lidt alligevel med sutten og i går suttede hun så ca. 15 min på en sut pludselig ude i den blå luft () og blev meget træt men i dag er sutten lige så dum som den hele tiden har været. 

Jeg har så kigget lidt på hende når hun indimellem laver et lille sut på sutten og hun spidser munden men fordi sutten er flad der hvor læberne skal være kommer der luft ind og hun smider den. Tænker derfor hun skal have en hvor den er flad i enden (inde i munden) men der hvor læberne skal være skal den være rund som brystet. Kender i selv det sutteproblemet og havde i en mirakelsut?

Vi har prøvet MAM, phillips avent og de billige fra Rema i både små og store størrelser. 

Det blev lidt langt men håber det er til at forstå 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

mommy1991

Daffodil skriver:

Hej 

Min datter på 3 mdr. har aldrig ville have sut men vi fik afvide at vi skulle prøve lidt alligevel med sutten og i går suttede hun så ca. 15 min på en sut pludselig ude i den blå luft () og blev meget træt men i dag er sutten lige så dum som den hele tiden har været. 

Jeg har så kigget lidt på hende når hun indimellem laver et lille sut på sutten og hun spidser munden men fordi sutten er flad der hvor læberne skal være kommer der luft ind og hun smider den. Tænker derfor hun skal have en hvor den er flad i enden (inde i munden) men der hvor læberne skal være skal den være rund som brystet. Kender i selv det sutteproblemet og havde i en mirakelsut?

Vi har prøvet MAM, phillips avent og de billige fra Rema i både små og store størrelser. 

Jeg har hørt at mange der ikke vil tage sut, godt vil tage natursutten, men ved ikke om det passer, da vi hele tiden har brugt Philips Avent..

Men du kan da give natursutten et forsøg

Anmeld

10. juni 2014

Anonymo

emmagirl skriver:

Jeg har hørt at mange der ikke vil tage sut, godt vil tage natursutten, men ved ikke om det passer, da vi hele tiden har brugt Philips Avent..

Men du kan da give natursutten et forsøg

Natursut? Er det dem der er brune?
Vi har kun prøvet med silicone vist 

Lækkert med en der vil tage sut 

Anmeld

10. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Daffodil skriver:

Svarer lige på spørgsmålet. Ja det er de brune 

De koster vidst omkring 40-45 i babysam og Matas, men i rema1000 kan du få en pakke med 2 i for 74,95 

Anmeld

10. juni 2014

Hullabullabulla

Daffodil skriver:

Hej 

Min søn er sær mht sutter, det eneste der har fungeret er chiccos sutter fra kære børn (gummi )

De koster også 70-80 kr for 2 , men pyt

Anmeld

10. juni 2014

Anonymo

Clgh skriver:

Svarer lige på spørgsmålet. Ja det er de brune 

De koster vidst omkring 40-45 i babysam og Matas, men i rema1000 kan du få en pakke med 2 i for 74,95 

Ah, så er jeg med tak 

Anmeld

10. juni 2014

Anonymo

Britt88 skriver:

Min søn er sær mht sutter, det eneste der har fungeret er chiccos sutter fra kære børn (gummi )

De koster også 70-80 kr for 2 , men pyt

Efter 3 måneder med stillingen som "sut" er jeg villige til at betale for at der er bare én der virker hehe, tak det vil jeg kigge på 

Anmeld

10. juni 2014

mommy1991

Daffodil skriver:

det er de der ufatteligt grimme nogen, som nogle børn elsker

Anmeld

10. juni 2014

mrhl

Min datter vil kun bruge NUK sutter :-) de er "flade" for enden.... agtigt.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.