At få taget billeder hos fotograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
6 svar
2 synes godt om
10. juni 2014

Anna2706

Hej med jer Jeg overvejer at overraske kæresten med nogle lidt frække billeder af mig selv, som en prof. fotograf tager. Og vil egentlig bare høre om der er nogle af jer der har fået taget sådanne billeder og om I evt har lyst til at vise dem?? 

Kh Anna 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

Anna2706

Hov det skulle ha været inde under "Fotografbilleder" 

Anmeld

10. juni 2014

Muffinmus

Har tænkt det samme og fotografen sagde jeg kunne kigge ind en dag og se eksempler og så kunne ci sammen finde på noget godtmen..har lige taget 4 kg på hen over foråret, så det bliver sgu ikke lige nu, skal min ned på 60-61 helst mindre før jeg begiver mig ud i den slags der foreviger min krop

Anmeld

10. juni 2014

Kamulla

vil ønske at jeg måtte dele de billeder jeg har taget for andre, kan jeg ikke, men søg evt på boudoir på google, der kommer mange frem 

Anmeld

12. juni 2014

Anna2706

Prøver lige igen 

Anmeld

12. juni 2014

BabyMus

Anna2706 skriver:

Prøver lige igen 

Har du prøvet Google? Der er godt nok mange billeder! Tænker lidt at der måske ikke er så mange der vil ligge deres billeder (den slags billeder) ud her på baby.dk  

Anmeld

12. juni 2014

Anna2706

BabyMus skriver:

Har du prøvet Google? Der er godt nok mange billeder! Tænker lidt at der måske ikke er så mange der vil ligge deres billeder (den slags billeder) ud her på baby.dk  

Jeps, jeg har googlet, og har fundet en masse flotte billeder :-) Tænkte også selv at der ikke var så mange som ville lægge sådanne billeder ud, og det kan jeg godt forstå :0) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.