Skal bare lige ha luft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
9 svar
3 synes godt om
10. juni 2014

Vivian87

Jeg er så SKRUK det er til at brække sig over!!! Min mand har i laaaang tid skubbet det væk og nægtet overhovedet at overveje baby nummer 2, men nu er han endelig gået med til at starte projekt baby nummer 2 i september 2015 - ja i læste rigtigt, først om over et år :-(

Puhh jeg sys der er længe til!! Men han skal selvfølgelig også være klar, alt andet ville jo være egotistisk af mig...

kan bare ikke lade være med at tænke, hvad så hvis vi skal prøve i et år før det lykkedes?? man ved jo aldrig

puhh, nå, skulle bare lige ha luft!

God dag de damer og herre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

Ciss

Ikke så enkelt at håndtere, når instinkterne og kroppen siger en ting, og manden noget andet.....

Anmeld

10. juni 2014

Vivian87

Ciss skriver:

Ikke så enkelt at håndtere, når instinkterne og kroppen siger en ting, og manden noget andet.....

Nej jeg sys det er lidt tricky

Anmeld

10. juni 2014

Mor til Ella

Vivian87 skriver:

Jeg er så SKRUK det er til at brække sig over!!! Min mand har i laaaang tid skubbet det væk og nægtet overhovedet at overveje baby nummer 2, men nu er han endelig gået med til at starte projekt baby nummer 2 i september 2015 - ja i læste rigtigt, først om over et år :-(

Puhh jeg sys der er længe til!! Men han skal selvfølgelig også være klar, alt andet ville jo være egotistisk af mig...

kan bare ikke lade være med at tænke, hvad så hvis vi skal prøve i et år før det lykkedes?? man ved jo aldrig

puhh, nå, skulle bare lige ha luft!

God dag de damer og herre

Og hvad er hans ide med at det lige er sep 2015?

Anmeld

10. juni 2014

Vivian87

Mor til Ella skriver:

Og hvad er hans ide med at det lige er sep 2015?

At han ikke er klar endnu og ikke mener han bliver det lige forløbig, men jeg ville ha noget konkret at forholde mig til for jeg er træt af at tude mig selv i søvn og skændes over altting fordi jeg er ulykkelig... Har en forhåbning om at han bliver klar før, men nu jeg ved ikke rigtig om det er realistisk.

Anmeld

10. juni 2014

namaha

min kæreste var ikke til at hugge og stikke i for 8 måneder siden, men jeg blev ved, hver aften spurgte jeg i sådan et for sjov toneleje om vi ikke snart skulle gifte os og få et barn, dette gjorde jeg i CA 2 måneder og vi diskuterede det rigtig meget, og jeg fortalte min side af sagen så han kunne se det fra min side, så en dag, sagde han, okay om en mpnede kan du fjerne din spiral hvis du vil, og der er nu gjort og vi prøver på 3 månede

jeg blev ogsp ved med at sige at chancen for jeg blev gravid inde for de første 3 måneder er lille

så held og lykke.

Anmeld

14. juni 2014

Vivian87

namaha skriver:

min kæreste var ikke til at hugge og stikke i for 8 måneder siden, men jeg blev ved, hver aften spurgte jeg i sådan et for sjov toneleje om vi ikke snart skulle gifte os og få et barn, dette gjorde jeg i CA 2 måneder og vi diskuterede det rigtig meget, og jeg fortalte min side af sagen så han kunne se det fra min side, så en dag, sagde han, okay om en mpnede kan du fjerne din spiral hvis du vil, og der er nu gjort og vi prøver på 3 månede

jeg blev ogsp ved med at sige at chancen for jeg blev gravid inde for de første 3 måneder er lille

så held og lykke.

Tusind tak for at dele din historie Jeg håber inderligt han bliver klar før Og held og lykke til jer, håber snart i står med en positiv test

Anmeld

14. juni 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Vil blot indskyde, at jeg synes, det er lidt "farligt" at presse en dato for opstart i gang. Jeg kan huske en anden bruger herinde, der flere gange fik et tidspunkt fra manden og hver gang ville han ikke i gang, da de nåede datoen, fordi han alligevel ikke var klar, men havde håbet på at blive det.

Min mand var klar længe, før jeg var, men han pressede heldigvis ikke for en dato, for jeg havde ikke kunnet give en dato for, hvornår jeg ville være klar, da det jo handler om følelser og ikke noget praktisk, der skal på plads og som man kan planlægge sig ud af.

Anmeld

14. juni 2014

Vivian87

Janey skriver:

Vil blot indskyde, at jeg synes, det er lidt "farligt" at presse en dato for opstart i gang. Jeg kan huske en anden bruger herinde, der flere gange fik et tidspunkt fra manden og hver gang ville han ikke i gang, da de nåede datoen, fordi han alligevel ikke var klar, men havde håbet på at blive det.

Min mand var klar længe, før jeg var, men han pressede heldigvis ikke for en dato, for jeg havde ikke kunnet give en dato for, hvornår jeg ville være klar, da det jo handler om følelser og ikke noget praktisk, der skal på plads og som man kan planlægge sig ud af.

Det ved jeg godt, og viser det sig at han ikke er klar til den tid må vi tage den derfra. Men jeg er træt af at græde mig selv i søvn fordi jeg ønsker det så inderligt og han ikke engang ville tale om emnet. Nu har jeg fået ro, og det har ærlig talt redet vores forhold. Det andet havde ikke holdt, for jeg var bund ulykkelig.

Anmeld

15. juni 2014

Mamalou

Jeg tror, at jeg ville slå tankerne om pb ud af hovedet for en tid ig lade min kæreste værre i fred. Jeg ville selv gå amok, hvis min kæreste pressede på og talte om baby konstant. Det ville have fuldstændig modsat effekt.

Jeg har aldrig prøvet at være fuldstændig skruk på samme måde som dig, men for din egen skyld er du nød til at forsøge at lægge tankerne lidt på hylden.

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.