Måske mig der er forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. juni 2014

Anonym trådstarter

Min kæreste virker ikke særlig interesseret i mig mere prøver tit at gøre ham glad med dit og dat, men føler bare ikke det trænger igennem. Siger tit han er smuk og at jeg elsker ham som han er. Så siger han tak elsker også dig, ønsker jo bare noget mere nærværd og ros lægger jeg op til sex har han endten ondt i øret eller er stresset eller igang med noget, det fysisk umuligt at finde et tidspunkt han kan på. Ligeså snart han har lyst er jeg der med det samme, når samlejet er over føler jeg mig igen som luft. Har haft voldig eks for 1 år siden så har meget store problemer med at sige med ord til min kæreste hvad jeg føler, når jeg endelig forsøger siger han tit at han slet ikke føler at han er fjernt og svær at røre kramme kysse eftersom han nærmeste tripper for at gå igang med at lave noget eller se fjernsyn what ever. Han er jo en dejlig kærwste og gør meget for mig. Ved bare ikke hvordan jeg får nærheden og sex livet tilbage måske det mig der misforstår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

Newsence

Ved godt det er svært for dig men eneste løsning jeg kan se er at I får en snak... Det er jo egentlig ligegyldigt om han føler han er nærværende eller ej.. Hvis den ene part i et forhold er ulykkelig så er det noget der skal tages fat i.. Så er man nød til at snakke sammen, forventnings afstemme med hinanden og så finde et kompromis.,.
I skal finde et sted hvor både hans behov og dine bliver dækket...

Så sig at I skal have en snak og så må tv altså vente. Og fortæl ham hvordan du føler... Hav evt. Skrevet det ned du gerne vil sige.. Så kan du også gå og øve dig lidt... Prøv at gøre alt for at det du siger ikke lyder bebrejdende og som skæld ud da det blot vil få ham til at trække sig.. Så skriv ned og ret i det hvergang du ser at her bliver det bebrejdende...

Du kan evt sige til ham at du gerne vil have lidt tid til at snakke og så kan I sammen finde et tidspunk hvor han kan... Så er der ikke sure miner over at han skal droppe noget han gerne vil da han jo selv har været med til at sætte tidspunktet..

Håber det lykkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.