nogle råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
10 svar
2 synes godt om
9. juni 2014

Anonym trådstarter

Nogle råd til hvad man kunne tage at tilskud eller spise for måske at PB lykkedes lidt hurtigere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

TL89

Har i prøvet pre seed ?

Vi prøvede det her da jeg havde æl sidst og nu har jeg 5 positive g-teste

Anmeld

10. juni 2014

Lrm

TL89 skriver:

Har i prøvet pre seed ?

Vi prøvede det her da jeg havde æl sidst og nu har jeg 5 positive g-teste

Hvad gør Per seed? Udover glidecrem. Hvis man er våd nok, burde det da ikke være nødvendig?

Anmeld

10. juni 2014

TL89

Hvad jeg har fået af vide så skulle det vist hjælpe sædcellerne godt på vej..  

Jeg synes nu heller ikke jeg har problem med tørhed dernede, men vi prøvede det og nu er jeg blevet gravid ved at have brugt det 2 gange omkring æl.

Anmeld

10. juni 2014

Ciss

En veninde af mig klarede ikke at blive gravid. Prøvede i 7 år. Til sidst gik hun på ekstrem-diæt. Kuttede alt af kunstige tilsætningsstoffer, raffineret sukker, koffein og ligndende stoffer og lavede så vidt mulig al maden fra grunden af af råvarene selv. For hende lykkedes det. Hun har bagefter fortalt mig, at det var benhårdt, og at hun aldrig gør det igjen, men jeg tænker, at selv for os, som ikke har den slags problemer, så kan et så sundt som muligt kosthold, hjælpe kroppen til at have det bedst muligt og være mest muligt i ballance - og da burde forholdene jo være optimale for at blive gravid.

for at du snart får de to streger.

Anmeld

10. juni 2014

Lrm

TL89 skriver:

Hvad jeg har fået af vide så skulle det vist hjælpe sædcellerne godt på vej..  

Jeg synes nu heller ikke jeg har problem med tørhed dernede, men vi prøvede det og nu er jeg blevet gravid ved at have brugt det 2 gange omkring æl.

Okay, skal være man skulle prøve! Er det dyrt?

Anmeld

10. juni 2014

FF

Anonym skriver:

Nogle råd til hvad man kunne tage at tilskud eller spise for måske at PB lykkedes lidt hurtigere?

Tage gravitamin (folsyre)

Sund kost

Træne 

Og der er mange app til mobilen ( som regner ud æl, osv)

Anmeld

10. juni 2014

TL89

Lrm skriver:

Okay, skal være man skulle prøve! Er det dyrt?

Jeg mener det koster omkring 150 på billigteste.dk  

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

TL89 skriver:

Jeg mener det koster omkring 150 på billigteste.dk  

Vil prøve det! Lyder til at være godt  

Anmeld

10. juni 2014

HKMK86

Hvis din cyklus er ustabil, kan du tage bidro gele royal piller, det skulle stabilisere den...

Selv bruger jeg også fructus femina dråber (babyklister), som skulle styrke slimhinderne, så ægget sidder bedre fast. 

Ellers er det altid en god ide med rimelig sund kost, motion og gravitamin piller, så kroppen er i tip top klar til projektet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.