Jeg spekulerer. Først og fremmeste har jeg en veninde der blev sur over jeg slettet et link med at de der pipetter til hunde kan give eksem, hun er skuffet over jeg ikke delte linket med hende da hun jo også har hund :s så skriver jeg at det måtte hun da meget undskylde osv. Men hun bliver så gal over den dumme bagatel at hun siger hun aldrig vil advare mig om sådanne ting mere og blah. Jeg har skrevet Undskyld 4. 5 gange, kan mærke hun bære den af! Skal lige siges hun er en humør bombe altid og hendes møbler ting og tøj står ovenpå i et værelse i min og min kærestes hus, da hun ingen lejlighed har mere og er ved kæresten hvor tingende ikke må stå? Har af og til lyst til at slutte venskabet

.
2 ting. Min kæreste virker ikke særlig interesseret i mig mere

prøver tit at gøre ham glad med dit og dat, men føler bare ikke det trænger igennem. Siger tit han er smuk og at jeg elsker ham som han er. Så siger han tak elsker også dig, ønsker jo bare noget mere nærværd og ros

lægger jeg op til sex har han endten ondt i øret eller er stresset eller igang med noget, det fysisk umuligt at finde et tidspunkt han kan på. Ligeså snart han har lyst er jeg der med det samme, når samlejet er over føler jeg mig igen som luft. Har haft voldig eks for 1 år siden så har meget store problemer med at sige med ord til min kæreste hvad jeg føler, når jeg endelig forsøger siger han tit at han slet ikke føler at han er fjernt og svær at røre kramme kysse eftersom han nærmeste tripper for at gå igang med at lave noget eller se fjernsyn what ever. Han er jo en dejlig kærwste og gør meget for mig. Ved bare ikke hvordan jeg får nærheden og sex livet tilbage

måske det mig der misforstår?
Anmeld