Mens efter P-pille stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. juni 2014

Anonym trådstarter

Hvornår blev din mens rimelig normal igen efter P-pille stop? Blev din cyklus længere end den var før du startede på P-piller? Og hvornår blev du gravid efter P-pille stop?  

Håber nogle vil svare  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2014

Kærlighediminmave

Venter stadig på min, eller... Håber den bliver væk 

Anmeld

9. juni 2014

Anonym trådstarter

Skrukkeluk skriver:

Venter stadig på min, eller... Håber den bliver væk 

Hvornår stoppede du på dem? Fik du den ikke lige efter du stoppede? 

Anmeld

9. juni 2014

Kærlighediminmave

Stoppede med piller 21 maj fik mens 25 maj, nu prøver vi så at blive gravide og håber så på min næste mens bliver væk og vi lykkes i første hug :-) 

Anmeld

9. juni 2014

Anonym trådstarter

Skrukkeluk skriver:

Stoppede med piller 21 maj fik mens 25 maj, nu prøver vi så at blive gravide og håber så på min næste mens bliver væk og vi lykkes i første hug :-) 

Ja det ville da være dejligt for jer? har i en i forvejen

burde nok ikke klage, men vi har prøvet i 7 måneder uden held endnu, men puha det er snart ikke sjovt mere og et par gange har jeg fået så mange symptomer på det, men alligevel ingen ting

Anmeld

9. juni 2014

Krussedulle

Anonym skriver:

Hvornår blev din mens rimelig normal igen efter P-pille stop? Blev din cyklus længere end den var før du startede på P-piller? Og hvornår blev du gravid efter P-pille stop?  

Håber nogle vil svare  

Min mens var normal med det samme.

Blev gravid i 4 forsøg, mistede, og blev gravid igen i 3 forsøg.

Med barn nr 3 blev jeg dog gravid i 1 forsøg

Anmeld

9. juni 2014

Kærlighediminmave

Nej det er første gang. Øv og jeg synes jeg er utålmodig vi har kun forsøgt siden 1 juni bruger du æl test og sådan dem begynder jeg at bruge i næste cyklus hvis ik jeg har været så heldig at ku ramme ægløsning nu her, har nemlig ik ku mærke æl endnu så ved ik om den har været der, skal ha mens om 2-3 uger hvis den bare er nogenlunde regelmæssig men det ved jeg ikke endnu om den er, det er første almindelig mens efter ppille i 8-9 år  

Anmeld

9. juni 2014

Anonym trådstarter

Skrukkeluk skriver:

Nej det er første gang. Øv og jeg synes jeg er utålmodig vi har kun forsøgt siden 1 juni bruger du æl test og sådan dem begynder jeg at bruge i næste cyklus hvis ik jeg har været så heldig at ku ramme ægløsning nu her, har nemlig ik ku mærke æl endnu så ved ik om den har været der, skal ha mens om 2-3 uger hvis den bare er nogenlunde regelmæssig men det ved jeg ikke endnu om den er, det er første almindelig mens efter ppille i 8-9 år  

nej jeg har ikke brugt ægløsningstest, men vi kan snart ikke vente mere ved dog godt at det ikke er smart at gå og tænke på det, men hold nu op det er svært når vi begge rigtig gerne vil have baby. men nu efter mens er kommet og jeg havde håbet den var der, har jeg tænkt på om jeg måske skulle teste ægløsning, da jeg heller ikke ved hvornår den kommer.

Anmeld

9. juni 2014

Kærlighediminmave

Det ville være en mulighed at prøve de teste hvis ikke du ved hvornår den ægløsning er, det er jo få dage på måneden hvor man kan blive gravid og rammer man ik de dage kan der jo hurtigt gå mange måneder, jeg har lige købt æl strips og termometer herinde så jeg kan begynde med det næste cyklus. Og ja! Det er ikke så godt at tænke for meget på at man gerne vil men giver dig ret i at det er svært at lade være. Jeg tænker desværre på det alt for meget hver eneste dag

Anmeld

9. juni 2014

Anonym trådstarter

Skrukkeluk skriver:

Det ville være en mulighed at prøve de teste hvis ikke du ved hvornår den ægløsning er, det er jo få dage på måneden hvor man kan blive gravid og rammer man ik de dage kan der jo hurtigt gå mange måneder, jeg har lige købt æl strips og termometer herinde så jeg kan begynde med det næste cyklus. Og ja! Det er ikke så godt at tænke for meget på at man gerne vil men giver dig ret i at det er svært at lade være. Jeg tænker desværre på det alt for meget hver eneste dag

Ja, men grund til jeg egentlig ikke har brugt ægløsningstest og temperatur, er at vi ville bare lade det komme når det kom, og så ikke tænke for meget på det. Men vi kan ikke lade vær med at tænke på det.
Er også begyndt at ligge med rumpen i vejret i 10-15 min. efter samleje. - har hørt nogle har haft held med at den så svømmede ind alligevel og blev til baby hvad gør man ikke for at blive forældre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.