Ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. juni 2014

Kærlighediminmave

Er der nogen af jer der ikke mærker til jeresægløsning? Da jeg var på piller ku jeg godt se nogle måneder at mit udflåd var anderledes eller at der var mere. Men har ikke kunne mærke noget nu mens jeg ikke er på piller, er der andre der ikke mærker til det ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2014

Bak

Skrukkeluk skriver:

Er der nogen af jer der ikke mærker til jeresægløsning? Da jeg var på piller ku jeg godt se nogle måneder at mit udflåd var anderledes eller at der var mere. Men har ikke kunne mærke noget nu mens jeg ikke er på piller, er der andre der ikke mærker til det ?  

Jeg kan ikke mærke min ÆL. Jeg lagde dog mærke til, at der var lidt mere udflåd omkring det tidspunkt, jeg regner med, den var der Har kun haft en cyklus efter P-pillestop. Er igang ned PB2, men kan ikke huske, om jeg lagde mærke til ÆL første gang (blev gravid i 3. cyklus og havde to på ca 28-29 dage inden).

Held og lykke med jeres pb

Anmeld

10. juni 2014

Chellie

Jeg har aldrig kunnet mærke æl overhovedet, men bemærker den kun ud fra udflåd og test 

Anmeld

10. juni 2014

HKMK86

De fleste gange kan jeg godt mærke min... Får ømme brystvorter og ømhed i den ene side af maven (sikkert den side, hvor ægget løsner sig). Men der har os været enkelte gange, hvor der ikke har været noget at mærke.  

Anmeld

10. juni 2014

Kærlighediminmave

Okay dynes bare det er "træls" at jeg ik har kunne mærke eller se den da vi prøver at blive gravide. Og har ik en ide om hvornår den sku dukke op da jeg lige har smidt pillerne men har bestilt æl teste til næste cyklus som jeg må begynde på en uge efter næste mens HViS jeg ik har været heldig den her måned, synes jeg har ku mærke lidt rumlen i maven hele dagen igår, let kvalme en times tid og ekstrem hovedpine, lidt ømme bryster men der er ingenting idag 

Anmeld

11. juni 2014

ekebiv

Skrukkeluk skriver:

Jeg kunne ikke mærke den før jeg fik børn men nu er jeg ikke i tvivl overhovedet ??

Anmeld

11. juni 2014

Kærlighediminmave

ekebiv skriver:

Jeg kunne ikke mærke den før jeg fik børn men nu er jeg ikke i tvivl overhovedet ??

Hvad med udflåddet bemærkede du at det var anderledes ?

Anmeld

11. juni 2014

Frk.S

Før jeg fik barn kunne jeg ikke mærke min ægløsning - men det har jeg helt klart kunnet efter.

Anmeld

11. juni 2014

Kærlighediminmave

Frk.S skriver:

Før jeg fik barn kunne jeg ikke mærke min ægløsning - men det har jeg helt klart kunnet efter.

Lagde du mærke til om dit udflåd ændrede sig for har slet ik ku tyde det den her måned. Eller vidste du slet ikke hvornår du havde æl ? 

Anmeld

11. juni 2014

Frk.S

Skrukkeluk skriver:

Lagde du mærke til om dit udflåd ændrede sig for har slet ik ku tyde det den her måned. Eller vidste du slet ikke hvornår du havde æl ? 

Altså jeg tænkte ikke så meget over mit udflåd. 
Da jeg stoppede på p-piller tog jeg i første cyklus ÆL-tests, bare for at se om der mon var gang i systemet. Jeg fandt ud af, at jeg allerede med det samme havde en cyklus på 28 dage, hvor ÆL kom på 14. dagen. 

Så jeg droppede ÆL test igen og 2 måneder senere var jeg gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.