Ynglings musiker pt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Røverdatter skriver:

Meget blandet portion for tiden:

Jeff Lynne's album "armchair theatre".

Chinese Man

Gramatik

Fiona Apple

Buena Vista Social Club

Og MØ - fordi hun er en veninde (som jeg desværre ser meget sjældent efter hendes succes, men hun er helt fantastisk dygtig!

Mø er mega fed!!

Er der ik også noget med at du laver noget med musik eller amatør film eller sådan noget? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

StineW79

A. Nonymsen skriver:

Eeej hvor fedt... Det gad jeg godt... Snyd

Det var bare en fantastisk oplevelse! De var vildt gode til at få publikum med i showet osv. Vh stine

Anmeld

10. juni 2014

StineW79

Mamalou skriver:

Jeg er generelt meget til dansk musik af alle afskygninger

Jeg var inde at høre "Flygtningestemmer" i fredags, og har hørt deres numre siden. Det er virkelig god musik med et rigtig smuk budskab forstået på den måde, at flytningernes stemmer (skæbner) bliver hørt og sat i fokus.

Sangene bliver sunget af flere forskellige kunstner. Nogle mere kendt end andre.

Kan virkelig anbefales

Vh. Louise

Flygtningestemmer har jeg aldrig hørt, men ku forstille mig at det var rigtig fedt! Vh stine

Anmeld

10. juni 2014

Røverdatter

StineW79 skriver:

Mø er mega fed!!

Er der ik også noget med at du laver noget med musik eller amatør film eller sådan noget? Vh stine

Jeg har arbejdet i musikteater og ellers kriver jeg bare manus som hobby. Selvstuderende. Men jo, skal da på en manus workshop her til sommer, og herfra er der ikke langt til at jeg begynder at være mere seriøs.

Men ja helt sikkert. Mø er virkelig fed og unik!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.