(Små) børn og christiania?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.220 visninger
11 svar
13 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juni 2014

Anonym trådstarter

Vi skal til KBH og besøge en hold venner, vi snupper færgen af hensyn til ungerne (9 mdr, 3 år og 4,5 år)

Vi skal så have en 3-4 timer til at gå derovre, inden vennerne er hjemme

Jeg har aldrig set Christiania og vil rigtig gerne, men tænker, hva med ungerne?

Tænker at de jo alligevel ikke forstår noget, men alligevel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2014

Mama85

Anonym skriver:

Vi skal til KBH og besøge en hold venner, vi snupper færgen af hensyn til ungerne (9 mdr, 3 år og 4,5 år)

Jeg har aldrig set Christiania og vil rigtig gerne, men tænker, hva med ungerne?

Jeg ville uden tøven have børnene med, der er jo ikke kun "skummelt" på Christiania  

Anmeld

9. juni 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg har haft småbørn med flere gange. Der er jo intet "vildt" over størstedelen af området, snarere hyggeligt og landsbyagtigt. 

Anmeld

9. juni 2014

Anonym trådstarter

Fedt, tak for svar, det lidt svært at forestille sig når man aldrig har været der

Ej, glæder mig helt, har hørt så meget om det og nu er tiden der endelig

Anmeld

9. juni 2014

Mama85

Anonym skriver:

Fedt, tak for svar, det lidt svært at forestille sig når man aldrig har været der

Ej, glæder mig helt, har hørt så meget om det og nu er tiden der endelig

Der er jo hyggeligt og farverigt I behøver ikke at kun gå på pusher street  Så afsted med jer, og god tur

Anmeld

9. juni 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Christiania er et dejligt sted og med plads til masser af leg. Nu er christiania jo ikke KUN pusherstreet og hash, men kultur, og hjemsted for mange. De har da både børnehave, rideskole og cafeer og restaurenter. Der er rigtig dejligt derude især om sommeren  

Anmeld

9. juni 2014

Røverdatter

Go for it.. Der er rigtig hyggeligt bag facaden (her mener jeg at facaden er pusherstreet) ja der bliver røget, og festet, men staden er så meget mere end det. Kender efterhånden en del der har boet der, opvokset der, tilflytter osv. Det som gør Christiania til et "mareridt" er medierne.. og rockerne.. :-)

Anmeld

9. juni 2014

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Christiania er et dejligt sted og med plads til masser af leg. Nu er christiania jo ikke KUN pusherstreet og hash, men kultur, og hjemsted for mange. De har da både børnehave, rideskole og cafeer og restaurenter. Der er rigtig dejligt derude især om sommeren  

Se, dét vidste jeg slet ikke, ej hvor jeg GLÆDER mig

Anmeld

9. juni 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Se, dét vidste jeg slet ikke, ej hvor jeg GLÆDER mig

Man kan få mange timer til at gå med at gå rundt og kigge på de forskellige huse. Folk derude har jo selv bygget dem, mange af dem og så kan man gå på den fine bro over søen som naverne har bygget til dem, samt bananhuset som også er bygget af navere hvis i er heldige vil en venlig christianit måske fortælle lidt om det derude  

Anmeld

9. juni 2014

Muffinmus

Har aldrig været der med børn, men man kan sagtens. Der er hyggeligt og det er sjovt at gå rundt og se husene..nogle må og usle og andre fine og sjove. Der er fint derude, gad godt selv derhen igen en gang og går tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.