Hejsa.
Jeg mangler lige jeres syn på dette.
Jeg bor med min kæreste gemmen 1 år nu. han har en datter på snart 6 år der bor hos moren. Der har siden fødslen være småproblemer, som hvad kæresten og jeg tror har taget til efter hun smuttede da datteren var 1 år.
Moren og hendes nye mand har en dreng sammen og de har i 1½ år nu boet på et hjem på sjælland pga familieproblemer. Min kæresten har ingen breve modtaget men har lyttet hvis de har sagt noget hvilken har været meget lidt. Han har ikke rigtig fået noget information anten de boede der fordi moren og hendes mand skulle under opsyn om de kunne passe deres børn ordentligt.
Nu er vi så begynde at få breve fra kommunen de bor i at der er søgt pædagog timer til datteren og at der nu er indstillet til Pædagogisk Psykologisk Rådgivning.
Han får som sagt stadig ingen information af moren så de breve kommer lidt bag på os begge da de nu er færdig på sjælland så vi ville jo tro det gik bedre men det lyder vidst ikke sådan.
Hvad er jeres erfaringer med sådanne breve ? Hvad skal man ligge i det.
Min kæreste vil nu gå til kommunen og få agtindsigt for at få at vide hvad der lige sker da det ikke lyder til det går helt godt
Han er virkelig ked af de breve og at det til syneladende ikke går som det skal efter hvad vi kan forstå af brevene.
Hvordan skal man forholde sig ? Er sådanne breve godt eller skidt. Når datteren er her syntes vi jo ikke lige at de ord som pædagog timer og psykologisk rådgivning passer på hvordan hun er her. Ja hun er en vild pige med krudt i.
Men vi da meget bekymret over hende, og kæresten er begyndt at snakke om han nu vil have hende her over os bo og jeg tænker da også det kun kan være det bedste for hende.
Fortæl hvad i tænker om dette. Er lidt i syv sind lige nu
Anmeld