Anonym skriver:
Hejsa...
har virkelig brug for råd.
har ar mødt den skønneste fyr. Han er selvstændig, bor på Bornholm og er 7 år ældre end jeg. alderen betyder som ikke noget. Jeg selv bor i Vestjylland sammen med min søn.
men jeg aner virkelig ik hvad jeg skal stille op, er faldet for ham, og ved at han er faldet for mig.
Han en datter og søn, sønnen er autist. Hvis vi på sigt finder ud af ar det skal være os to, ja så bør det jo være mig som skal flytte. hans dreng ville få det frygtelig hvis det hel ændres for ham.
Hvad skal jeg gøre? Savner ham virkelig helt ind i hjertet. men der er sku langt til Bornholm fra Vestjylland, er et stort familie menneske og mine venner betyder rigtig meget.
skal jeg på sigt lade kærligheden få magten og prøve Bornholm. eller ska fornuften sejre?
Uuh ja den er sku svær... Kærligheden er skøn og den kommer ikke bare når som helst.... Men det er altid svært når der også er børn med i det 
jeg tænker... hvad med din søn og hans far? Tænker hvis du rykker kommer han jo frygtelig langt væk fra sin far og vil faderen i det hele tager godkende det?.... Hvis ikke der er en far i billedet er det så et andet issue... Det er også langt for din søn at flytte væk.... Du kommer langt væk fra din familie men det gør han også.....
Selvfølgelig kan kærligheden sejre og måske du blir lykkelig på Bornholm sammen med kæresten 
Men rigtigt der er mange aspekter i at skulle flytte så langt væk... Så jeg tror du skal lytte til dit hjerte samtidig med du selvfølgelig har din søn med i tankerne... Kan han trives derovre væk fra sin familie... Kan du?? Hvad hvis det ikke går mellem jer og din søn trives der... Vil du så blive boende eller flytte hjem igen....
Jeg personligt ville aldrig flytte så langt væk for at bo med en kæreste.... Men der er jo folk der gør det hver dag og de lever lykkeligt til deres dages ende...... Men ingen tvivl om at det skal være en MEGET velovervejet beslutning og ikke en beslutning der skal tages i forelskelsesfasen hvor man i forvejen er overbevist om at man kan gå på vandet 
En mulighed kunne jo være ar tage derover i ferier og se hvordan det hele føles og om man i det hele taget kan holde hinanden ud mere end en weekend
Husk det blir også hverdag på et tidspunkt